מינויים

אורן נדל"ן ממנה משנה למנכ"ל וסמנכ"ל שיווק

מינויים חדשים בקבוצת הנדל"ן אורון: גל קסטל יכהן כמשנה למנכ"ל, ויצחק סער יכהן כסמנכ"ל שיווק ולקוחות של החברה 

 

מערכת ice | 
גל קסטל, משנה למנכ"ל אורון נדל"ן (צילום ליה יפה)
חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, מודיעה על שני מינויים משמעותיים בסגל המקצועי של החברה.  
גל קסטל, בן 52, נשוי ואב לשלושה ילדים מרחובות עובד מזה 12 שנים בחברה. בעבר כיהן כסמנכ"ל השיווק של החברה ובתפקידו האחרון כסמנכ"ל התחדשות עירונית בחברה. במסגרת תפקידו קידם עשרות פרויקטים עם אלפי יחידות דיור ברחבי המדינה, ומיקם את החברה מול דיירים, רשויות מקומיות ומקבלי החלטות כחברה מקצועית, אמינה ואיתנה בענף ההתחדשות העירונית. כעת, מונה קסטל למשנה למנכ"ל של אורון נדל"ן ויהיה אחראי על הפיתוח העסקי, קידום תב"עות וההתחדשות העירונית של החברה. 
 
יצחק סער, בן 46 נשוי ואב לשלושה ילדים מתל מונד, הצטרף לאחרונה לאורון נדל"ן עם ניסיון עשיר בתחום השיווק בחברת קוקה-קולה ישראל, גינדי החזקות וקניוני עזריאלי. בקבוצת אורון יכהן סער בתפקיד סמנכ"ל שיווק ולקוחות של החברה. ויהיה אחראי על השיווק, המכירות, שירות הלקוחות של החברה וכן השיווק של כלל קבוצת אורון.  
מריו קופל, מנכ"ל חברת אורון נדל"ן: "אורון נדל"ן מצויה בעיצומה של תקופת צמיחה, ופעילות נרחבת לבניית אלפי יחידות דיור בשנים הקרובות, ואני מברך את גל ואת יצחק על המינויים בתפקידי מפתח בחברה בעיצומה של תקופה אינטנסיבית, מרתקת ומאתגרת זו. יחד, נכונה לנו דרך של הצלחות רבות ועשייה מקצועית משותפת למען הצלחתה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה