מינויים

'מפקדים למען הביטחון' ממנה ועד חדש: "רתומים להיפרדות מהפלסטינים"

תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' קיימה בחירות דיגיטליות לוועד המנהל, ובהן נבחר מחדש היו"ר מתן וילנאי. בין המצטרפים החדשים: דני יתום, רחל דולב, אפרים סנה ונחמן שי
מערכת ice |  1
מתן וילנאי (צילום משרד הביטחון)
תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' הודיעה על תוצאות הבחירות הדמוקרטיות לוועד המנהל של התנועה. בין הנבחרים החדשים בתנועה: דני יתום, רחל דולב, אפרים סנה ונחמן שי. לראשונה הבחירות נערכו במתכונת דיגיטלית, והאלוף במיל' והשר לשעבר מתן וילנאי נבחר מחדש לתפקיד יו"ר התנועה.
לצידו של וילנאי נבחרו שבעה חברי ועד והם: אל"מ במיל' וסגן ראש המלל לשעבר איתמר יער; תא"ל במיל' רחל דולב, לשעבר הסניגורית הצבאית הראשית והצנזורית הצבאית הראשית; אלוף במיל' דני יתום, לשעבר ראש המוסד וח"כ לשעבר; תא"ל במיל' אפרים סנה, שר וח"כ לשעבר; אשת התקשורת פאר-לי שחר ותא"ל במיל' והשר לשעבר ד"ר נחמן שי.
 
כאמור, הבחירות התקיימו לראשונה במתכונת דיגיטלית מתוך רצון לאפשר לכל חבר בעמותה לממש את זכותו לבחור ולהיבחר. השנה השתתפו בבחירות 301 איש, שהם 66% מחברי הארגון. היו"ר הנבחר וילנאי יצרף לוועד המנהל ארבעה חברים נוספים באישור האספה הכללית, ובהם שגריר לשעבר ויוצא שב"כ.
אלוף במיל' מתן וילנאי, יו"ר תנועת 'מפקדים למען ביטחון ישראל' מסר: "אני מברך את חברינו לוועד המנהל, החדשים והממשיכים, ומודה להם על מחויבותם לשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל גם בתום פעילותם הצבאית. אנו נמצאים בעיצומם של ימים קשים וטעונים למדינת ישראל, והנהגת תנועת המפקדים רתומה לשמירה על צביונה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית ולהיפרדות ההכרחית מהאוכלוסייה הפלסטינית. מהלך הכרחי לשמירה על ביטחון המדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לומדים לקח
    אורה 08/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם לא לומדים לקח תפרדו מהפלסטנאים ותקבלו בגדה את חמאס יחד עים טילים על ראשכם בהרצליה כפר סבא נתניה וחדרה מגדרה ועד חדרה אתם פשוט לא לומדים לקח מחפשים צרות ומה אז תגידו שהימין אשם וגם תתנו את ירשלים נגיד מה הלאה תסכימו גם לזכות השיבה כל האלופים האלה ממש לא לכמים ומעניין שרובם מהשמאל כמו השופטים חבר מביא חבר לא מכניסים זרים אנשים שלא בדעות שלהם
    סגור