מינויים

unik מתרחבת: זה הבכיר שינהל את חטיבת משברי התקשורת

עו"ד דורון מוזט יוביל את חטיבת משברי התקשורת, הכוללת יעוץ אסטרטגי ללקוחות החברה וניהול משברי תקשורת. שימש בשנים האחרונות כיועץ תקשורת ואסטרטגיה לבכירים ולתאגידים גדולים במשק וניהל משברים מתוקשרים, אשר השתלטו על סדר היום הציבורי
מערכת ice | 
דורון מוזט (צילום שיר אילון)
חברת ייעוץ התקשורת והאסטרטגיה unik, מודיעה היום (שלישי) על מינויו של עו"ד דורון מוזט לתפקיד סמנכ"ל משברי תקשורת בחברה. במסגרת תפקידו, יוביל את חטיבת משברי התקשורת, הכוללת יעוץ אסטרטגי ללקוחות החברה וניהול משברי תקשורת. בעקבות התרחבות פעילות חטיבת המשברים, הקבוצה החליטה לבצע מספר צעדים לחיזוק ועידוד גדילתה.
מוזט (35), שימש בשנים האחרונות כיועץ תקשורת ואסטרטגיה לבכירים ולתאגידים גדולים במשק וניהל משברים מתוקשרים, אשר השתלטו על סדר היום הציבורי. את דרכו המקצועית החל בתפקידים שונים בכנסת ישראל ובמשרד הכלכלה. בעל תואר ראשון במשפטים.
 
יו"ר קבוצת התקשורת unik, נסים דואק, מסר: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של דורון מוזט לחברה. המינוי הוא חלק מתוכנית רחבה לפתח ולשכלל את מחלקת ניהול המשברים ב-unik ואני בטוח שיחד עם דורון ושאר הצוות המצוין שלנו נצעיד את החברה לגבהים חדשים".
Unik נוסדה על ידי נסים דואק ב-2003 ומנוהלת על ידי המנכ"ל מתן גרינשטיין. החברה מספקת שירותי יחסי ציבור, ייעוץ אסטרטגי, ניהול משברים, דיגיטל, משפיענים, קריאייטיב ופרסום למותגים והארגונים הגדולים במשק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה