מינויים

הח"כית שהפילה את ממשלת בנט-לפיד, בג'וב חדש: המשטרה תחקור?

לאחר שמונתה לתפקיד יועצת משרד הפנים לענייני אזוריות, סגן יו''ר ההסתדרות, מזכ''ל מרצ, תומר רזניק שיתף: "הפרסום של עמית סגל  בעניין התפקיד שניתן לג'ידא רינאווי זועבי צריך להוביל לפתיחת חקירה פלילית נגד זועבי. כך או כך, במשפט ההיסטוריה היא תורשע, על הנזק הכבד שגרמה , משיקולים פרסונלים פסולים, ועל כך לא תהיה מחילה"
מערכת ice | 
ג'ידא רינאווי זועבי (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
על פי פרסום מפתיע במיוחד של עמית סגל בחדשות 12, חברת הכנסת לשעבר מטעם מרצ, ג'ידא רינאווי זועבי, שאפשר גם להכתיר אותה למי שהפילה את ממשלת בנט-לפיד בשל ההתנגדות שלה להארכת תקנות יהודה ושומרון, קיבלה ג'וב חדש משום מקום: יועצת משרד הפנים לענייני אזוריות. 
על פי סגל, התקן נמצא במעלה אדומים, שמעבר לקו הירוק וזועבי שהדהימה את המערכת הפוליטית לפני שנה כאשר הצביעה מטעמים אידיאולוגיים נגד חוק הגיוס ובהמשך התעקשה לא לתמוך הארכת תקנות יו"ש, מקבלת כעת משרה ששייכת לממשלה שנהנית מפירוק הממשלה הקודמת שלא  האריכה ימים.
 
למי ששכח, ב-22 בפברואר 2023, יאיר לפיד ששימש אז שר החוץ הבהיר את כוונתו למנות אותה לקונסולית הכללית של ישראל בשנגחאי. לאחר שהתעכב המינוי היא הצהירה על פרישה מהקואליציה, כשבדרך הצביעה גם נגד חוק הקנאביס של הקואליציה וגרמה להפלתו.. מי שהיה אז שר הבריאות ויו"ר מרצ ניצן הורוביץ זעם: "אין לנו קשר יותר לאישה הזאת. ההתנהגות שלה הייתה נבזית ולא הגונה".
סגן יו''ר ההסתדרות, מזכ''ל מרצ, תומר רזניק שיתף: "הפרסום של עמית סגל  בעניין התפקיד שניתן לג'ידא רינאווי זועבי צריך להוביל לפתיחת חקירה פלילית נגד זועבי. כך או כך, במשפט ההיסטוריה היא תורשע, על הנזק הכבד שגרמה , משיקולים פרסונלים פסולים, ועל כך לא תהיה לה מחילה או כפרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה