מינויים

קבוצת אדמונד דה רוטשילד במינוי מסקרן: זה המנכ"ל החדש בישראל

קבוצת אדמונד דה רוטשילד ישראל הודיעה על מינויו של ניר ישעיה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. המנכ"ל היוצא מסר: "לאחר כשני עשורים של עשיה אינטנסיבית מצאתי את העיתוי הנוכחי כאידיאלי להחלפת משמרות"
מערכת ice |  1
ניר ישעיה (צילום אלעד מלכה)
קבוצת אדמונד דה רוטשילד ישראל הודיעה היום (שני) על מינויו של ניר ישעיה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. במסגרת תפקידו יפעל ישעיה להרחבת פעילות הבנקאות הפרטית וניהול תיקי ההשקעות לצד חיזוק המותג 'אדמונד דה רוטשילד' האייקוני הנהנה מ-250 שנות ניסיון.
ישעיה יפעל להעמקת הקשרים עם מגזר הלקוחות האמידים של הבנק תוך כדי הרחבת הפעילות לקהלי לקוחות חדשים, בדגש על המגזר הטכנולוגי. הוא יתמקד בהרחבת השירותים המוצעים כיום ללקוחות ישראלים אשר מעוניינים לפתוח חשבונות בנק בשוויץ ובלוקסמבורג. ויקדם את פעילות ניהול התיקים המקומית של הקבוצה. 
 
ישעיה, שנכנס רשמית לתפקיד בספטמבר, הינו בעל ותק של מעל ל-15 שנה בתחום הבנקאות הפרטית וניהול העושר. בתפקידו האחרון כיהן ישעיה כמנהל הנציגות הישראלית של הבנק השוויצרי לומברד אודייר.
לפני כן, מילא ניר שורה של תפקידים בכירים במוסדות פיננסים מובילים בג'נבה, שוויץ, ביניהם בלומברד אודייר, קרדיט סוויס ובנק קרדיט אגריקול. את הקריירה החל ישעיה במחלקה הכלכלית ב-EY ישראל. לישעיה תואר שני MBA מבית הספר למינהל עסקים IE במדריד,  ותואר ראשון במינהל עסקים מאוניברסיטת מידלסקס בלונדון.
דורון כהן, מנכ"ל א.ד רוטשילד היוצא, מסר: "לאחר כשני עשורים של עשיה אינטנסיבית בקבוצת רוטשילד ושלשה עשורים של מסע מרתק בשוק ההון, מצאתי את העיתוי הנוכחי כאידיאלי להחלפת משמרות. ניר בעל רקע מרשים ומקיף בתחום הבנקאות הפרטית ואני מאמין שיצלח את האתגרים בתחום ויוביל את הקבוצה לשיאים חדשים. אני מאחל לו המון בהצלחה".
במקביל למינויו של ישעיה, גויס צוות בנקאים מנוסה להעמקת הידע וחיזוק פעילות הקבוצה בתחומי הבנקאות הפרטית בארץ. ביניהם מתן בן ברוך, ששימש כמנהל קשרי לקוחות בכיר בקרדיט סוויס ישראל, ועמית גלר, ששימש כמנהל קשרי לקוחות ב-UBS ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צוות מצוין. בהצלחה. (ל"ת)
    משקיע כשיר 11/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור