מינויים

טהוניה רובל נאלצת לשנות כיוון: זה הצעד החריג שעשתה

מתברר שבעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', טהוניה רובל, הזוכה באח הגדול, שגם הכניסה לכיסה אז מיליון שקל, עושה שינוי כיוון בחיים ועושה הסבה מקצועית מפתיעה לחלוטין עם קריירה חדשה בסוכנות ביטוח
מערכת ice |  1
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
טהוניה רובל מנסה לחזור לשגרה, אחרי שחוותה טרגדיות קשות בחייה תוך זמן קצר, כאשר בהפרש של ימים בודדים נפטרו אחותה ולאחר מכן אביה ועוד לאחר מכן פרצה מלחמת 'חרבות ברזל' שאילצה אותה לשנות כיוון.
מתברר שבעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', טהוניה רובל, הזוכה באח הגדול, שגם הכניסה לכיסה אז מיליון שקל, עושה שינוי כיוון בחיים ועושה הסבה מקצועית מפתיעה לחלוטין עם קריירה חדשה בסוכנות ביטוח.
 
רובל, אם לילדה, הבינה שכדי להמשיך לשרוד כלכלית עליה לצאת לעבודה והחליטה לשמש דוגמא ולעבוד בעבודה שהיא לא מה שהתרגלה אליה עד כה. בוואלה סלבס חשפו כי היא רצתה להרחיב אופקים וללמוד עוד מקצוע.
בעקבות הדברים שניסתה לעשות אחרי מות בני משפחתה, היא ספגה ביקורת גועלית כזכור, כאשר נכתב לה: "תגידי, גברת טהוניה, אין לך טיפה של בושה? עוד לא שלושים לאבא שלך, ואת מעלה סרטון שלך עם בגד ים חושפני? מזעזע. לפני יומיים דיברת על ההתקרבות שלך לדת. אבא שלך כבר יטפל בך כמו שצריך מהשמיים".
 
עוד נכתב: "עזבי את כל הצער והבושה שהוא סבל ממך כל השנים". את לא לומדת לקח, ואין לך טיפה של כיבוד הורים, שלא נדבר על הכבוד העצמי. הכי גרוע שלך שאת עושה את ההצגות שלך לכל מיני גורמים. הלוואי שהיית יכולה לראות מה עשיתי עם הרוק, האצבע וכף היד. עכשיו, כרגיל, תמחקי את התגובה שלי. ולא יפה לך צהוב, והילדה יפה כמו אבא שלה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טהוניה, מספיק רק שתציגי את התמונה שלך, החמאס יבהל.
    הסברה ויזואלית 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אח'לה הרתעה.!!!!!!
    סגור