מינויים

מכון היצוא הישראלי: איילת נחמיאס ורבין פרשה - זה היו"ר החדש

לאחר כהונה של שנתיים כיו"ר מכון היצוא הישראלי, עו"ד איילת נחמיאס ורבין עוזבת את תפקידה ובמקומה יכהן אבי בלשניקוב. עו"ד איילת נחמיאס ורבין: "אסיים את תפקידי ואתפנה למשימות כבדות משקל אשר לפני, במיוחד בהובלת הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית"
מערכת ice |  1
איילת נחמיאס ורבין (צילום רועי כץ)
היום (ראשון), הודיעה מועצת מכון היצוא על מינויו של אבי בלשניקוב, לשעבר מנכ״ל משרד התקשורת ומנכ״ל הכנסת, ליו״ר החדש של המכון. עו"ד איילת נחמיאס ורבין, שעמדה בראש המכון במשך השנתיים האחרונות, חשפה כי היא עתידה לעסוק בתפקיד אחר לא פחות חשוב: "אסיים את תפקידי ואתפנה למשימות כבדות משקל אשר לפני, במיוחד בהובלת הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית".
עו"ד נחמיאס ורבין, בירכה על המינוי החדש ואמרה: "אני מאחלת הצלחה לאבי בלשניקוב ולמועצה ותמיד אעמיד עצמי לרשותם - הצלחת המכון בדחיפת הכלכלה הישראלית, היא הצלחתנו".
 
כאמור, אבי בלשניקוב, אשר כיהן בעברו כסמנכ״ל מכון היצוא, נבחר פה אחד בהצבעה של חברי המועצה שכללה את משרד הכלכלה, התאחדות התעשיינים, איגוד לשכות המסחר בישראל וההסתדרות הכללית.
שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, הודה לעו"ד נחמיאס ורבין על כהונתה כיו"ר המכון ובירך על המינוי החדש:  "אני מאחל הצלחה רבה לגברת ורבין בהמשך עשייתה הציבורית ושולח ברכות חמות ליו״ר הנכנס מר אבי בלשניקוב, שאני משוכנע שיוביל את המכון ביד רמה, בתקופה המאתגרת לפניה אנו ניצבים. אני לרשותכם״.
נשיא התאחדות התעשיינים ויו״ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד״ר רון תומר, התייחס אף הוא למינוי החדש: ״ברצוני לברך את היו״ר הנכנס, אבי בלשניקוב. הנני בטוח כי יוכל להמשיך במגמת הצמיחה ולעמוד באתגרים הרבים העומדים כיום בפני היצוא הישראלי בזירה הבינלאומית״.

אבי בלשניקוב (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איילת נחמיאס,
    פופר 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת נחמיאס,אנבלה רבין ופרס,,יזכרו ,רוצחים יהודים של אוסלו אני ביום אזכרה של אנבלה רבין אוסא על אש מוזיקה,,קריוקי אני לא מדילק נר לרוצח של 1500 יהודים ויהלדים ,וחיילים באוסלו אנבלה רבין ופרס אמרו א1500 אנירצחים ,של אוסלו הם קובנות.אשלום חבל מעוד שאילדים ואנחדים שאלחם רבין ופרץ לא נירצחו ,בדרום איתי אומר הם קובנות ,של אוסלו איילת נאחמיס אני מעוד מקבה שפרס,ורבין ,ובן גוריון ניסרפים בגהנום ,חובה לתת לאיגל אמיר לדליק מסועה
    סגור