מינויים

סכסוך עבודה בידיעות אחרונות: רשת המקומונים בדרך לסגירה?

ועד העובדים הסביר לעובדי המקומונים מדוע הוחלט על הצעד: "צמצום רוחבי זה הוא 'עוד מאותו דבר', כלומר המשך של המהלכים שלא צלחו לשיקום המקומונים ולכן מצד אחד לא מבטיחים שמקום העבודה שלנו ישרוד מעבר לעוד מספר חודשים ומצד שני יגרמו לעומס על עובדים שיתבקשו למלא מספר תפקידים במקביל"
מערכת ice |  2
בניין ידיעות אחרונות (צילום ויקיפדיה, freepik)
הבלגן ממשיך. היום (ראשון) הוכרז ברשת המקומונים של ידיעות אחרונות על ידי ועד ידיעות תקשורת, על פריצת סכסוך עבודה בין הצדדים, זאת על רקע ההתנהלות לאחרונה וגל הפיטורים שנרשם במערכת העיתון והאתר.
במייל לעובדים הוסבר: "ביום חמישי בערב קיימנו אסיפת עובדים לאור ההודעה של הנהלת החברה על כוונתה להוציא לפועל במיידי תוכנית צמצומים נוספת הצפויה להוביל לסיום העסקתם של עשרות עובדים. מהפרטים שנמסרו לנו עולה כי צמצום רוחבי זה הוא 'עוד מאותו דבר', כלומר המשך של המהלכים שלא צלחו לשיקום המקומונים ולכן מצד אחד לא מבטיחים שמקום העבודה שלנו ישרוד מעבר לעוד מספר חודשים ומצד שני יגרמו לעומס על עובדים שיתבקשו למלא מספר תפקידים במקביל".
 
כמו כן הובהר: "לאחר שקיימנו דיון עם העובדים שהשתתפו באסיפה, קיימנו הצבעה שבה תמכו העובדים בהצעת הועד על הכרזה של סכסוך עבודה בקבוצת ידיעות תקשורת, כך שנוכל בעוד שבועיים לנקוט בצעדים ארגוניים, במידה והמו"מ שאנו צפויים לקיים עם הנהלת החברה לא יצלח. סכסוך העבודה הוכרז לפני שעה קלה".
הוועד סיים בפנייה להנהלה: "אנו קוראים להנהלה לנהל מו"מ בתום לב, ולשנות את רוע הגזרה, משום שלטעמנו המהלך הנוכחי צפוי לפגוע אנושות באיכות העיתון והאתר, אשר עשויה להוביל לסגירת הרשת בהמשך הדרך. אנו מקווים כי ההנהלה תקבל את ההחלטה הנכונה וניתן יהיה להגיע להסכמות לרווחת הרשת והעובדים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מבין איך מדפיסים עוד עיתונים גם כלכליסט (ל"ת)
    ששון 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רשת אשפה אנטי ישראלית לכו (ל"ת)
    שמחה גדולה 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור