מינויים

טמפו במינוי חשוב: זה ראש חטיבת המזון החדש

יניב אוליניק מונה לעמוד בראש חטיבת המזון של קבוצת טמפו, הכוללת מספר חברות שבמרכזן א. סיימן סחר בע"מ. אוליניק, בן 52, בעל תואר MBA מאוניברסיטת הריוט וואט, כיהן בעבר כסמנכ"ל הסחר של רשת מגה ולפני כן ניהל חברת סחר בינלאומית, המספקת פתרונות ייחודיים לקמעונאים בתחומי ה-Non Food
מערכת ice | 
מפעל טמפו בנתניה (צילום ויקיפדיה)
שבועיים אחרי שחברת טמפו המשווקת שתייה קלה ואלכוהול הודיעה על עליית מחירים במוצרי האלכוהול בשיעור ממוצע של 6%, היום (ראשון) היא הודיעה על שינוי מרכזי באחד מתפקידי המפתח שלה.
יניב אוליניק מונה לעמוד בראש חטיבת המזון של קבוצת טמפו, הכוללת מספר חברות שבמרכזן א. סיימן סחר בע"מ. אוליניק, בן 52, בעל תואר MBA מאוניברסיטת הריוט וואט, כיהן בעבר כסמנכ"ל הסחר של רשת מגה ולפני כן ניהל חברת סחר בינלאומית, המספקת פתרונות ייחודיים לקמעונאים בתחומי ה-Non Food.
המוצרים שעומדים להתייקר: ואן גוך, אבסולוט, בקארדי בריזר, סן פלגרינו, אקסל, ויסקי שיבאס וויסקי ג'יימסון, כך נחשף על ידי מעיין פרתי. כזכור, חברת טמפו סיכמה את הרבעון השלישי שלה עם עלייה במכירות, לצד שחיקת הרווחיות הגולמית והתפעולית וירידה חדה של 35.3% ברווח הנקי שהסתכם ב-28 מיליון שקל. 
 
למרות זאת, על רקע המצב הבטחוני, החברה ציינה כי היא ממשיכה לחוות פגיעה ברווחים כתוצאה מהשינויים בשערי החליפין, העלאות הריבית ועליות המחירים של ספקיה. עוד הוסיפו מהחברה כי המלחמה השפיעה על צריכת מוצרי אלכוהול ויין וניכרת ירידה בהיקפי מכירות במוצרים אלו. 
כאמור, מכירות טמפו ברבעון השלישי צמחו ב-12.6% ל-590.2 מיליון שקל. אלא שלמרות העלאת מחירים שביצעה החברה בתחילת השנה, היחלשות השקל ועליית מחירים שספגה מצד ספקיה בחו"ל, הובילו לכך שהרווח הגולמי צמח רק ב-3.1% בלבד, כך שהרווחיות הגולמית נשחקה ל-32.3% לעומת 35.3% ברבעון המקביל אשתקד.
בנוסף, עלייה בהוצאות המכירה והשיווק, הובילו לירידה של 15% ברווח התפעולי שהסתכם ב-50 מיליון שקל והרווחיות התפעולית נשחקה ל-8.5% מהמכירות, לעומת 11.3% ברבעון המקביל אשתקד.
מטעם החברה נמסר בתגובה: "בעקבות התייקרות מצד הספקים ועליות בשערי המטבעות הזרים, אנו נאלצים לבצע עדכון מחירים בחלק ממוצרי החברה. עדכון המחירים יכנס לתוקף בתאריך 1.3.2024״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה