יח"צ

שותפים חדשים במשרד רימון-כהן-שינקמן: קבלו את ערן יואלס והדן אורנשטיין

אל 3 מייסדי המשרד - רוני רימון, בני כהן ותמי שינקמן, נוספים 2 שותפים חדשים. "הדרך הנכונה עבור הפירמה היא לקדם עובדים שהוכיחו עצמם"
5 השותפים במשרד רימון כהן שינקמן (צילום: ישראל הדרי) (צילום ישראל הדרי)
אל 3 המייסדים של המשרד - רוני רימון, בני כהן ותמי שינקמן, מתווספים כשותפים שניים חדשים. \"הדרך הנכונה עבור הפירמה היא לקדם עובדים שהוכיחו עצמם\"
משרד יעוץ התקשורת והאסטרטגיה רימון-כהן-שינקמן מדווח היום (יום ג\') על מינויים של שניים מעובדיו לשותפים במשרד. מדובר בערן יואלס ובעו\"ד הדן אורנשטיין, שיצטרפו לשותפים רוני רימון, בני כהן ותמי שינקמן.
יואלס (41) עומד בראש המחלקה לטיפול במשברים ובמאבקים תקשורתיים וכן מנהל תיקי לקוחות במגוון תחומים כלכליים, בהם חברות ציבוריות ופרטיות, גופי השקעה ו-ועדי עובדים. ליואלס, שהצטרף לרימון-כהן-שינקמן לפני 4 שנים, ניסיון של למעלה 13 שנים בתחום והוא בוגר לימודי תקשורת וניהול מהמכללה למנהל. יואלס ניהל יחד עם מנכ\"לית המשרד תמי שינקמן, את הקמפיין התקשורתי המוצלח לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט.
עו\"ד אורנשטיין (34) עומד בראש מחלקת משפט ורגולציה ומנהל תיקי לקוחות במגוון תחומים כלכליים וציבוריים. אורנשטיין, בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית ו-MBA מאוניברסיטת תל אביב, הוא בעל ניסיון רב בייעוץ לחברות, גופים עסקיים, נאשמי צווארון לבן וטיפול במהלכים תקשורתיים מורכבים. בראשותו, צברה המחלקה המשפטית ניסיון רב היקף בפעילות תקשורתית בתחום המשפט והכלכלה, בייעוץ למשרדי עורכי דין, בעבודה עם יועצים משפטיים בגופים ציבוריים ומסחריים, בליווי כנסים ובייעוץ לגופים עסקיים ומוסדות ציבור.
מייסדי המשרד, רימון, כהן ושינקמן פעילים בתחום התקשורת יותר מ-20 שנה. המשרד עוסק ב-2 תחומים עיקריים: יעוץ תקשורת ויחסי ציבור לגופים עסקיים וניהול של משברים ומאבקים תקשורתיים. בין לקוחות המשרד: קבוצת שטראוס, yes, נייר חדרה, עמותת אור ירוק, מאפיית אנג\'ל, אוניברסיטת בן גוריון, ועוד.
המנכ\"לית תמי שינקמן מסרה: \"אנו מאמינים שהדרך הנכונה עבור השותפים המייסדים ועבור הפירמה היא לקדם את העובדים שהוכיחו את עצמם, לא רק בתארים, אלא גם כשותפים עסקיים. על כן החלטנו להפוך את בכירי יועצי התקשורת לשותפים. הדן אורנשטיין וערן יואלס הוכיחו משך מספר שנים יכולות מקצועיות מעולות, כמו גם יכולות ניהוליות ולקיחת אחריות, לשביעות רצונם המלאה שלנו ושל לקוחותיהם\".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    לא מאחל לאף אחד חברים כמו החבורה הזו! ??
    שמפו 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שומר נפשו ירחק!
    סגור
  • 13.
    הדור הצעיר הטוב ביותר/
    ענת 10/2013/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדן וערן הם מאנשי המקצוע מהשורה הראשונה. כל הכבוד
    סגור
  • 12.
    משרד של פנסיונרים (ל"ת)
    עד 120 10/2013/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    אנשים נחמדים. משרד חלש. (ל"ת)
    לקוח שהיה זמן קצר 10/2013/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    לקוח לשעבר - מאוכזב
    נדב יועז 10/2013/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כעת תחום יחסי הציבור ברור לי בהרבה מאשר בעבר. החבורה הזו ( ובעיקר הגברת והרימון) ממש רחוקים שנות אור מלהבין כיצד לטפל בלקוח. ייתכן והם כותבים יפה, מכירים עיתונאים וכו אך אין להם מושג ביחסי אנוש. הכל למען פרסום עצמי וסגידה
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    בהצלחה, זוכר לך חסד נעורים
    אריה 10/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אני זוכר את העבודה היפה של הדן עם הנתיב המהיר. כשהנתיב היה בבניה הוא סבל מתדמית רעה ותקשורת ביקורתית שגרמו להתנגדויות של חברי כנסת שמנעו את פתיחתו. בתקופה קצרה מאוד הוא הצליח לשנות את כל הגישה כלפי הנתיב בתקשורת ולהסיר את החסמים. היום לכולם ברור שהנתיב הוא הצלחה גדולה.
    סגור
  • 8.
    בהצלחה!
    אלעד 10/2013/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערן - היה לי העונג לעבוד איתך בזכותך לא מעט גלעד בבית. הדן- המקצועיות והנועם הם שם דבר אצלך. הרבה אנשים חייבים לך את השם שלהם.
    סגור
  • 7.
    פחד אלוהים התמונה.. (ל"ת)
    דנה 10/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    משרד תוסס כמו זיפ.... (ל"ת)
    תנו לישון בשקט 10/2013/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    ערן והדן - בהצלחה! המשרד - המקצועי ביותר בארץ
    הילה 10/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ערן והדן, מקצוענים מהשורה הראשונה וראויים לקידום! רוני, בני ותמי - יועצי התקשורת הטובים והמקצועיים בארץ, ובניגוד לחלק מהעוסקים בתחום - גם בני אדם, עם לב במקום הנכון. מאחלת לשותפים החדשים ולכל בית ״רימון כהן שינקמן״ המון הצלחה מקצועית ואישית!
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד לערן והדן - מגיע להם
    מיה 10/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הדן וערן הם לא רק אנשי מקצוע מהשורה הראשונה אלא גם אנשים מקסימים שיודעים לתת ולסייע . הם ראויים והתברך המשרד באנשים כאלו ...וגם בני , רוני ותמי בשותפים כאלו. :-)
    סגור
  • 3.
    משרד בינוני מאוד, בהצלחה (ל"ת)
    אחד שיודע 10/2013/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    עשו "עבודה יפה" עם פלאפון מול ועד העובדים (ל"ת)
    פרגון 10/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    משרד מקצועי ביותר. גם מכללת הדסה שלהם לא?
    מיכל 10/2013/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גם שם נעשית עבודה מצוינת
    סגור