יח"צ

'רימון כהן שינקמן' מתרחב: מקים מחלקה לייעוץ אסטרטגי ותקשורתי להייטק

במשרד ייעוץ התקשורת והיח"צ החליטו על המהלך בנישה בה לא היו פעילים עד כה. בראש המחלקה תעמוד מיכל זילבר, מנהלת היח"צ של 'כותרת'
מיכל זילבר (צילום צלם: ישראל הדרי)
משרד ייעוץ תקשורת ויחסי ציבור רימון כהן שינקמן נכנס לתחום ההייטק והטכנולוגיה. בראש המחלקה תעמוד מיכל זילבר, בעלת 14 שנות ניסיון בתחום. ב-7 השנים האחרונות הייתה זילבר סמנכ\"לית בקבוצת כותרת וניהלה את פעילות יחסי הציבור.
בני כהן, שותף ברימון כהן שינקמן, מסר כי ההחלטה להרחיב את פעילות החברה לתחום ההייטק והטכנולוגיה היא אסטרטגית, ונועדה לתת מענה חדש לנישה ספציפית זו. \"משרדנו מנוסה בייעוץ אסטרטגי, ייעוץ תקשורתי, ליווי בכירים ומנכ\"לים, מתחומי העסקים, כלכלה, שוק ההון פוליטיקה, משפט וגופים ציבוריים, משברים ומאבקים. אנו מרגישים כי ניסיוננו זה - יחד עם ניסיונה הרחב של מיכל בתחום ההייטק - יוכלו לתת לחברות ההייטק המחפשות את השלב הבא בתחום יחסי הציבור והמיצוב האסטרטגי, את השירות המשולב, הייטק פלוס, הנדרש על ידי לקוחות רבים\".
לזילבר ניסיון של יותר מ-14 שנה בייעוץ תקשורתי לחברות הייטק וטכנולוגיה גלובליות וישראליות וחברות סטארט אפ, וניסיון רב בעבודה תקשורתית המתמקדת בזווית הטכנולוגית והן בזווית של אחריות חברתית ו- HR, טיפול במשברים תקשורתיים, ייעוץ אסטרטגי לחברות ולבכירים ויישום האסטרטגיה התקשורתית מול אמצעי התקשורת. בין לקוחותיה בעבר: אינטל, מוטורולה, SAP, מובייל אקסס, בינת תקשורת מקבוצת רד-בינת, קומסיין, טקסס אינסטרומנטס (TI),מקאפי, אמזון ווב סרוויסס (AWS), נוקיה סימנס נטוורקס (NSN), קרן בירד, קומברס ועוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משרד שאין בו שום דבר מלבד כלום (ל"ת)
    אדם מן הישוב 11/2013/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    התשבוחות העצמיות מגוכחות
    מתן ירושלמי 10/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצערי שילמתי לחבורה הזו עבור עבודה שלא בוצעה. מלבד רוח וצלצולים ומכונת אספרסו טובה במשרד שלהם במגדלי עזריאלי ו"טיפלנו בגלעד שליט" אין בהם כלום. זה פשוט מדהים כמה רוח וצלצולים עושים על אוויר. על כלום. אינני מסתתר מאחורי שם בדוי - זהו שמי (בדקו בארכיון תיקי הלקוחות שלהם)
    סגור
  • 1.
    האייטם הכי הזוי בתולדות אייס
    ג'ינג'י 10/2013/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעצם כל האייטם אומר ששכרו איזה עובדת חדשה שתנסה להרים מחלקה חדשה ובסוף תטפל בלקוחות הרגילים של המשרד
    סגור