יח"צ

על רקע המו"מ עם הפלסטינאים: מועצת יש"ע שכרה את איש היח"צ עמיחי אתאלי

כשנה וחצי שהמועצה פועלת ללא דובר, תפקיד שמילא מאז סמנכ"ל ההסברה. לאחר 4 חודשים שאתאלי עשה פרויקטים למועצה, נחתם הסכם עם משרדו
עמיחי אתאלי (צילום: יח"צ) (צילום יח"צ)
מועצת יש\"ע שכרה רשמית את שירותיו של משרד היח\"צ you name it של עמיחי אתאלי. אתאלי יטפל בסוגיות התקשורתיות של המועצה, לצידו של סמנכ\"ל ההסברה יגאל דילמוני, ששימש כדובר המועצה בשנה וחצי האחרונות, מאז עזב הדובר רוני ארזי, שפתח משרד יח\"צ עצמאי .
למעשה, אתאלי עשה פרויקטים ספציפיים למועצה ב-4 חודשים האחרונים, אולם כעת נחתם עמו חוזה רשמי, והוא ומשרדו יהיו מעורבים בדברור השוטף של המועצה ויהיו חלק מצוות הקמפיינים של המועצה שמנוהלים על ידי דילמוני.
בשנה וחצי האחרונות, הסתדרו במועצה ללא דובר, ועם דילמוני ששימש גם בתפקיד זה, אולם כשברקע מתקיים מו\"מ בין ישראל לבין הפלסטינאים, שעשוי להוביל להסכם, במועצה החליטו לא להפקיר את הזירה התקשורתית הזו, ולשכור משרד יח\"צ.
אתאלי סיקר במשך 4 שנים את ההתיישבות ביהודה ושומרון עבור מעריב, ועוד לפני כן עבד בריכוז הכתבים של חדשות 2. לפני כ-4 חודשים עזב את העיתונות ופתח את משרד יחסי הציבור שלו שמנהל בין היתר את התיקים של תחנת רדיו גלי ישראל, את פעילות הניו מדיה של המועצה האזורית בקעת הירדן, ועוד.
ממועצת יש\"ע נמסר: \"לאחר מספר פרויקטים בהם נעזרנו בעבודתו המצוינת של עמיחי, החלטנו לשכור את המשרד לעבודת יחסי הציבור באופן שוטף. הצלחתו של עמיחי תהיה הצלחת ההתיישבות כולה\".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משא ומתן? הוא קיים רק בתשקורת הישראלית (ל"ת)
    יש חור בדלי 02/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומאיזה כסף משלמים לו ? מהרשויות בישע ?
    נדב 02/2014/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד דוגמא מובהקת לשחיתות ביש"ע. המועצות בישע מחויבות להעביר למועצה כסף מכספי הקפאת הבנייה והכסף הזה הולך על קמפיינים נגד קרי, על משרד יח"צ מוזר ועוד כהנה וכהנה. ישע היא התדמית הגרועה ביותר שיש להתיישבות בשומרון. בושה. לפרק את המועצה
    סגור