יח"צ

הכוורת של כחלון לבחירות: שיינברגר מדברר, סוסנקו ינהל את פעילות הדיגיטל

השר לשעבר מגבש את הצוות שילווה אותו בבחירות. יועץ התקשורת שלו לשעבר נדב שיינברגר מדברר, זוהר סוסנקו מגיע מהדיגיטל של עיריית ת"א
משה כחלון (צילום יוסי זמיר)
שר התקשורת לשעבר והאזרח המודאג בהווה משה כחלון, ממשיך להתבשם מהריח המשכר של הסקרים השונים שצופים לו בממוצע כ-10 מנדטים, במידה והבחירות היו נערכות היום. כשריח הבחירות חזק באוויר, והשבוע אמור להכריע ראש הממשלה נתניהו האם לפזר את הכנסת, נראה כי כחלון נמצא כבר בעיצומן של ההכנות לקראת יום הבוחר.
את כחלון מלווה כבר שנים נדב שיינברגר, עוד מהתקופה בה נכנס כחלון למשרד התקשורת בשנת 2009, ושיינברגר עזב את חדשות 10 כדי לשמש כיועצו התקשורתי של השר. מאז פרש כחלון מהפוליטיקה לפני כמעט שנתיים, המשיך שיינברגר ללוות אותו ולייעץ לו תקשורתית, והוא למעשה הדובר הלא רשמי של כחלון והמפלגה העתידית.
אל שיינברגר מצטרף כעת זוהר סוסנקו, שישמש כמנהל הדיגיטל של המפלגה המתגבשת. סוסנקו שימש עד כה כמנהל הדיגיטל של עיריית תל אביב, יחידה אותה הקים בדוברות העירייה בשנת 2010. סוסנקו היה במהלך שירותו הצבאי כתב פלילים בגל\"צ בשנים 2005 עד 2008, ולאחר מכן כתב מוניציפאלי בשרון של מעריב במשך שנתיים, לפני שהצטרף לעירייה.
נדב שיינברגר וזוהר סוסנקו אישרו את הפרטים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרשימה של משה כחלון
    יוסף רוטמן 12/2014/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על רקע המצב שנוצר. אני מציע כי מר כחלון יבוא בדברים עם שאול מופז וינסה לצרף אותו למקום מכובד ברשימתו לכנסת. אין צורך לפרט לגבי הרקע ואישיותו של מופז. לדעתי, אחת המעלות שלו היא העובדה שאיננו פוליטיקאי....
    סגור