יח"צ

כבר לא רימון-כהן-שינקמן: תמי שינקמן פורשת ופותחת משרד

במשרד מסבירים כי ההחלטה לפרידה התקבלה בצוותא עם השותפים רוני רימון ובני כהן. לדברי שינקמן' הרקע לפתיחת המשרד החדש הוא הרצון לעבור לקדמת הבמה ולנהל משרד עצמאי עם אופי ייחודי, תחת שמה
משה בנימין |  9
תמי שינקמן (צילום יח"צ)
לאחר עשור של שותפות באחד ממשרדי היח"צ המובילים בשוק, תמי שינקמן, שותפה ומנכ"לית ברימון-כהן-שינקמן, פורשת ומקימה משרד עצמאי בהנהגתה. המשרד החדש יקרא תמי שינקמן ושות וימוקם ברחוב ראול ולנברג ברמת החייל בתל-אביב.
במשרד מסבירים כי ההחלטה לפרידה התקבלה בצוותא עם השותפים רוני רימון ובני כהן. לדברי שינקמן הרקע לפתיחת המשרד החדש הוא הרצון לעבור לקדמת הבמה ולנהל משרד עצמאי עם אופי ייחודי, תחת שמה.
"בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמה של נשים המאיישות תפקידים מנהיגותיים בכל תחומי החיים ומשפיעות בסגנונן הייחודי. אני בהחלט מאמינה שלנשים יש נקודת מבט ייחודית ויצירתית  שמאפשרת להן לקדם ערכים ולהשיג הישגים אדירים. אני לוקחת איתי הלאה את הסיבות להצלחתי המקצועית במטרה למנף אותן: חוסר הפחד להילחם, אהבה עצומה לתחום שבו אני מתמחה וליווי אישי בייצוג לקוחותיי. מבחינתי, מקצועיות, יצירתיות ושירותיות הם מעל הכל. לאחר שנים שבהן הייתי שותפה לחוויות מעניינות ומרתקות ברמה האישית והמקצועית, הגיעה העת לנהל משרד עצמאי שבו אהיה בקידמת הבמה". כך לדברי שינקמן. 
הרקורד המקצועי של שינקמן כולל למעלה מ-20 שנים שבמהלכן מילאה שורה של תפקידים עיתונאיים ב'ידיעות אחרונות', ערוץ 2, הרדיו האזורי ועוד. בנוסף, שימשה כיועצת התקשורת של השר בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל במשך למעלה מעשור ב-5 משרדי ממשלה שונים. בהמשך הפכה לשותפה ומנכ"לית ברימון כהן שינקמן, שם עסקה בניהול משברים, אסטרטגיה תקשורתית, ייעוץ תדמיתי ואסטרטגי לשורה של משרדי עורכי דין, מיצוב ותדמית של חברות כלכליות ועוד. 
בין לקוחותיה הבולטים בשנים האחרונות נמנים: ארגון המורים, המאבק של עמותת אור ירוק בתאונות הדרכים והקצאת המשאבים למניעת תאונות, קרן שחף, הפורום לכפרי הנוער והפנימיות, מסע ישראלי, מכללת דוד ילין,  המאבק לשחרורו של גלעד שליט (מהלך אותו ניהלה כ'פרו-בונו' במשך ארבע שנים), מאבק ועד ראשי האוניברסיטאות מול הממשלה להעלאת תקציב האוניברסיטאות, מאבקי עמותת אדם טבע ודין בגורמים שונים, ייצוג ועדי עובדים וייצוג הנהלות ארגונים מול הממשלה.
שותפיה, רוני רימון ובני כהן הם מוותיקי ענף הייעוץ התקשורתי והאסטרטגיה בישראל. עם פרישתה של שינקמן, המשרד מונה כיום 4 שותפים: רוני רימון, בני כהן, הדן אורנשטיין וערן יואלס ומייצג רבים מהארגונים הגדולים ביותר במשק, בהם: yes, טדי שגיא, איגוד בתי ההשקעות, בורסת היהלומים, YAHOO, SAMSONG NEXT, נאמני מגה, מועצת הצמחים, פנינסולה, וישיי, משרדי עורכי דין ועוד. 
רוני רימון ובני כהן: "כמי שהקימו בעצמם משרד לניהול יחסי ציבור ותקשורת אסטרטגית וזכו לראותו צומח ומשגשג, אנו מבינים את הרצון להקים עסק חדש בתחום ולהצליח בזכות עצמך. כשם ששמחנו על הצטרפותה של תמי אלינו בשעתו כך אנו מאחלים לה מקרב לב הצלחה רבה בדרכה העצמאית". 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    רמה נמוכה, יחסי אנוש גרועים, משרד אומלל
    יועץ בכיר 05/2017/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השלב הבא לפרק את המשרד.. עלובים תלו את הנעליים ולכו הביתה.
    סגור
  • 7.
    אין מלה אמת בכתבה
    נו באמת 02/2017/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא משרד מוביל לא פרישה מתואמת אלא סכסוך 3 אנשים בשלהי הקריירה. הפעם האחרונה שהביאו לקוח מעניין הייתה בשנות ה90 עצוב
    סגור
  • 6.
    תמי - רעש רעש רעש וחוסר מודעות (ל"ת)
    יודע דבר 02/2017/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    ברוך שפטרנו - היא אפס ביחסי אנוש
    אחד שיודע 02/2017/23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתנשאת, עם גינונים של פרחה ומודעות עצמית מוגברת.
    סגור
  • 4.
    כאילו שלא ברור שמדובר בסכסוך
    השכן בעזריאלי 02/2017/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין אף הסבר אחר מניח את הדעת. אגב היא הפסידה ברוב המהלכים התקשורתיים שלה בשנים האחרונות, לא העיפרון הכי חד בקלמר. מונעת בעיקר מכוח האינרציה ולא מתוך יצירתיות תקשורתית אמיתית.
    סגור
  • 3.
    זוממת על ג'וני שלנו
    עורך לשעבר 02/2017/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמי לקחה את ג'וני מממון רק בקיץ האחרון
    סגור
  • 2.
    רק תשמרו על הכוכב הגדול שלכם- מר ורניק
    ירון 02/2017/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בלעדיו המשרד מאבד מהברנד/היוקרה שלו.
    סגור
  • ורניק אתה מסכן
    אורן 02/2017/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל כך מסכן.
    סגור
  • 1.
    היא לא שמה מספיק את עצמה בקדמת הבמה?? (ל"ת)
    חחחחחחחח 02/2017/22
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור