יח"צ

דובר משרד המשפטים נשאר בתפקידו - המכרז לתפקיד בוטל

משה כהן, דובר משרד המשפטים ב-10 השנים האחרונות, החליט לפרוש לאחר שחש מיצוי. בכירי המשרד לחצו עליו והוא חזר בו מההחלטה, וכתב לעובדים: "נענתי בחיוב לבקשה"
אלכסנדר כץ |  3
משה כהן (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של משה כהן)
מכרז לתפקיד דובר משרד המשפטים בוטל בעקבות החלטתו של הדובר הנוכחי משה כהן, לחזור בו מהחלטתו לעזוב את התפקיד - כך נודע לאייס. גורמים המכירים את הפרטים אמרו לאייס כי כהן נענה לבקשתם של שרת המשפטים איילת שקד והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להישאר במשרד.
בפוסט שפרסם בפייסבוק בסוף ינואר, כתב כהן כי הוא הגיע לשלב בחיים בו הוא חייב להתרענן. "התמונה הזו צולמה לפני קצת יותר מ-10 שנים, זמן קצר לפני שהגעתי למשרד המשפטים. מי שמכיר אותי ידע לזהות אם התבגרתי הרבה או לא... 10 השנים האחרונות היו מרתקות וסוערות, מלאות תהפוכות ואירועים, פרשות ומשברים - חלומו של כל איש תקשורת; יחד עם זאת, אדם צריך לדעת לזהות את הרגע שבו עליו להמשיך הלאה ולצמוח במקומות אחרים עם אתגרים חדשים. החלטתי שהרגע הזה הגיע עכשיו".
"10 שנים זה מספיק בהחלט", כתב. "את שלי בשירות הציבורי עשיתי, ובעוד כמה חודשים אפנה לאפיקים חדשים, ואעשה לביתי. ועוד משהו, לחברי העיתונאים והדוברים: מי שמעוניין מוזמן לגשש אצלי. דבר אחד אני מבטיח: זה הג'וב הכי מעניין בעולם, בשירותם של אנשים ערכיים ברמה הכי גבוהה שיש, והבונוס הוא צוות מיומן ומקצועי שכיף לעבוד איתו".


הפוסט של משה כהן
הפוסט הזה עורר הרבה שיח אצל הקולגות ובעולם הדוברות. כהן הודיע לראשי המשרד, שרת המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה, על החלטתו. בעקבות כך החל מהלך של הכנת מכרז לתפקיד הדובר, והוצאתו לפרסום. ואולם, באותה עת גורמים במשרד המשפטים ניסו לשכנעו להישאר, בין היתר בתקופה בה חלים שינויים ותמורות בבית המשפט העליון על רקע פעילותה האינטנסיבית של השרה שקד, שמתקבלת ברגשות מעורבים.
הלחץ עשה את שלו, וכעבור כמה שבועות חזר בו מההחלטה. לאחרונה שלח מייל לעובדי המשרד בהם ציין כי "נעניתי בחיוב לבקשת שרת המשפטים והיועץ המשפטי לממשלה, ואני נשאר בתפקיד וממשיך לנהל את אגף הדוברות של משרד המשפטים. מקווה להמשך שת"פ פורה עם כולכם".
לא התקבלה תגובתו של משה כהן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מכירה אותו אישית דובר מנוסה מקצועי וערכי אין פלא שהשאירו אותו (ל"ת)
    דניאל 04/2017/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דובר ישר וחרוץ טוב שנשאר (ל"ת)
    המן 03/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש עוד פרטים
    אלעד 03/2017/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט יתפרסמו פרטים נוספים...בוא נאמר שזה לא נראה כפי שזה נראה
    סגור