יח"צ

לי גת מונתה למנהלת תחום תקשורת והסברה בתל השומר

לאחר 3 שנים כדוברת שיבא, מונתה גת למנהלת תחום התקשורת וההסברה במקומו של אבי בטלהיים, ותהיה חברת הנהלה. בעבר הייתה דוברת הרשות ה-2 ויועצת לשרי האוצר והפנים
אלכסנדר כץ |  4
לי גת (צילום יח"צ)
לי גת מונתה למנהלת תחום תקשורת והסברה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, והיא גם תהיה חברת הנהלת המרכז הרפואי. ב-3 השנים האחרונות היא משמשת כדוברת המרכז הרפואי שיבא.
היא תחליף את אבי בטלהיים, שלאחר 9 שנים בתפקיד עובר לנהל את אירועי שנת ה-70 לבית החולים. בתפקידה החדש היא תהיה אחראית גם על המדיה החברתית של המרכז הרפואי, יחידת הסרטה, והתקשורת הישראלית והזרה. 
לגת ניסיון רב שנים כדוברת וכיועצת תקשורת, ובין היתר הייתה יועצת תקשורת לשר האוצר ולשר הפנים. בעבר גם הייתה דוברת הרשות השנייה. היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מהאוניברסיטה של מרילנד, תואר שני ביישוב וניהול סכסוכים מהאוניברסיטה העברית ולימודי ניהול ציבורי בבית הספר לממשל הרטי בברלין.
מנהל המרכז הרפואי, פרופ' יצחק קרייס, אמר: "החיבור של לי לחזון של שיבא המציב את המטופל במרכז והיכרותה המעמיקה עם עובדיו ותחומי עיסוקו של המרכז הרפואי, לצד ניסיונה ארוך השנים בדוברות ותקשורת מהווה שילוב ייחודי לתפקיד זה".
גת מסרה: "בכל שנות הקריירה שלי עבדתי בגופים שהאמנתי בתפקידם המרכזי בעשייה הציבורית. זו זכות גדולה להמשיך לעבוד בארגון מוביל כמו המרכז הרפואי שיבא אשר מהווה חוד החנית של הרפואה הציבורית בישראל ואני מודה לפרופ' קרייס על האמון שניתן בי".
תגיות לי גת | שיבא
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בטלהים ? פחחחחחחחחח ענק. חנפן מקצועי
    ירדן 09/2019/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף הוא בחוץ? נהדר
    סגור
  • 3.
    אם יש קשרים לא צריך פרוטקציה (ל"ת)
    פוליצר 04/2017/20
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 2.
    מדהימה ומוכשרת! (ל"ת)
    ערן 04/2017/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בחירה מעולה
    אחד שיודע 04/2017/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תותחית, מקצוענית וגם מענצ'.
    סגור