יח"צ

רה ארגון בלוריאל: תעבוד עם רייבנבך, זאביק דרור ושילה מגר

דרור הוא התוספת החדשה למערך לצד מגר ורייבנבך שכבר עובדות עם החברה המשווקת בין השאר את מותגי לנקום, איב סאן לורן, ארמני, לוריאל פריז ועוד
משה בנימין |  3
אלי שגיב (צילום גיא כושי ויריב פיין)
חברת לוריאל ישראל יוצאת במהלך של רה-ארגון במערך ביח"צ המלווה אותה. חברת הקוסמטיקה החליטה לעבוד בצמוד ל-3 משרדי יח"צ - זאביק דרור, דניאלה רייבנבך ושילה מגר. דרור הוא התוספת החדשה למערך לצד מגר ורייבנבך שכבר עובדות עם החברה שנפרדת ממשרדי היח"צ של ליאת אריאב (לאחר 15 שנה) וממשרדה של מאיה זאנה
החברה, מהמובילות בתחום הקוסמטיקה בישראל משווקת בין השאר את מותגי לנקום, איב סאן לורן, קילס, ארמני, לוריאל פריז, מייבלין ניו-יורק, לוריאל פרופסיונל, קרסטס, וישי, לה רוש פוזה ועוד. תחום היח"צ ומערך התקשורת בלוריאל ישראל מנוהל על ידי דורית וידבסקי.
בחלוקה בין המותגים, משרדה של דניאלה רייבנבך יטפל בחטיבת מוצרי הצריכה, במותגי לוריאל פריז, מייבלין ניו-יורק, גרנייה, Essie, בחטיבת הדרמו קוסמטיקה במותגי לה רוש פוזה, וישי ובמותג הריטייל Kiehl's.
משרדו של זאביק דרור יטפל בחטיבת מוצרי היוקרה, במותגי לנקום, איב סן לורן ובבשמי ג'ורג'יו ארמני, דיזל ועוד. משרדה של שילה מגר יטפל בחטיבת המוצרים המקצועיים, במותגי לוריאל פרופסיונל וקרסטס.
לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, החברה "נמצאת בעיצומה של הערכות מחודשת בתחום התקשורת ויח"צ. זהו המשך ישיר למכרז משרדי הדיגיטל שנבחרו לתת שירות למותגי החברה. תחום יחסי-הציבור מהווה חלק מרכזי וחשוב בפעילות המותגים שלנו ואנו מתאימים את עצמנו לשינויים המהותיים והמשמעותיים בהתנהגות הצרכנים ובאופן צריכת המדיה שלהם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כולה רוח וצילצולים (ל"ת)
    וידבסקי תולעת 07/2017/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    דניאלהה אימפריה לא רואה את זאביק (ל"ת)
    יפה יפה 06/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    דניאלה הכי הרוויחה
    עדי 06/2017/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא גם מצוינת
    סגור