יח"צ

לאחר שנה: Waze מוציאים את תקציב היח"צ מבלונד 2.0

על פי גורמים בשוק היח"צ, בגוגל ציפו לקבל נפח חשיפה גבוה יותר לפעילותה של Waze בתחום הנסיעות המשותפות. בלונד 2.0: "לאחר שנה וחצי החוזה הסתיים ולא חודש"
משה בנימין |  2
waze carpool (צילום יח"צ/ צילום מסך)
לאחר שנה בלבד של עבודה משותפת, Waze, אפליקציית הניווטים המצליחה, בבעלות גוגל מסיימת את ההתקשרות עם חברת היח"צ בלונד 2.0 - כך נודע לאייס.
על פי גורמים בשוק היח"צ, בגוגל ציפו לקבל נפח חשיפה גבוה יותר לפעילותה של Waze בתחום הנסיעות המשותפות. החברה מציעה את שירות RideWith שמוטמע באפליקציית Waze ומחבר בין נהגים שנוסעים בדרך קבועה מידי יום ברכבם הפרטי לבין נוסעים באותו המסלול שיוכלו להיעזר בהם תמורת תשלום. RideWith צפויה להיות במרכז פעילות היח"צ של החברה בשנה הקרובה. 
בשבועות האחרונים קיימו נציגי מחלקת הדוברות של Waze בישראל פגישות עם משרדי יח"צ במטרה לאתר משרד שיחליף את בלונד 2.0. חלופה נוספת שהועלתה כאפשרות היא מעבר לשירותי תקשורת ויח"צ פנימיים, עם זאת, לאייס נודע כי Waze צפויה להודיע בימים הקרובים על זהות המשרד שנבחר באופן רשמי. המשרד הנבחר ימצא מולו את משרד יחסי הציבור של דני לוי שמטפל ב-Gett שבנתח השוק שלה מנסה גוגל להתחרות עם האפליקציה החדשה.
מ-Waze ישראל נמסר בתגובה: "אנחנו לא עוברים לדוברות עצמאית אלא ממשיכים עם חברה אחרת. אנחנו ממתינים בסבלנות להשלמת הקליטה שלהם כספק במערכות שלנו ונודיע כאשר תושלם החתימה, ובינתיים מתפקדים in house".
מבלונד 2.0 נמסר בתגובה: לאחר שנה וחצי של עבודה משותפת, החוזה בינינו לבין Waze הסתיים ולא חודש". 
תגיות Gett | waze | בלונד 2.0
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כול כאלב. פשוט כך.
    SmarTR2.0 10/2018/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל לנפח בועות. אבל גבר רואה שיניים, רגליים וקצת צבע בשיער... מזרים. תקציב. טיפש משלם.
    סגור
  • 1.
    בלונד - עבדתי איתם ויצאתי מאוד לא מרוצה
    אביחי 02/2018/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגעתי אליהם בתור יזם שמנסה לקדם אפליקציה שפיתחתי. לקחו לי מחיר מלא של אלפי דולרים שגירדתי בקושי, וקיבלתי יחס מתנשא ומשפיל, תקציבאית מתחילה וכמעט אפס תוצאות. לא מומלץ להתקרב.
    סגור