יח"צ

דובר רשות שוק ההון עוזב – המכרז הקצרצר נסגר כבר מחר

רק שבוע ניתן לעובדי מדינה להגיש מועמדותם לתפקיד במקומו של רונן ליבוביץ שהודיע על עזיבתו. גם עזיבתו השקטה לא תורמת לכך שלא בטוח שרבים יגישו מועמדות
אלכסנדר כץ |  1
רונן ליבוביץ (צילום אייס)
רונן ליבוביץ, דובר רשות שוק ההון ביטוח וחסכון, רק הודיע בשבוע שעבר על עזיבתו, וכבר המכרז הפנימי למציאת מחליף - עומד להסתיים מחר (יום ה'). גורמים בשירות הציבורי מבקרים את הזמן הקצר שניתן להגיש מועמדות לתפקיד - בין 15 ל-22 במארס - כמו גם את העובדה שהמכרז יצא תחת מה שנראה כמו מעטה חשאיות, כשרבים בשירות הציבורי כלל לא יודעים ממנו.
ליבוביץ החל את הקריירה התקשורתית שלו ככתב באתר NEWS1 של יואב יצחק. בהמשך עבר לנענע10 וחדשות הרדיו האזורי, עד שחצה את הקווים לטובת דובר ויועץ תקשורת לח"כ ד"ר נחמן שי. ב-2012 הצטרף ליחידת הדוברות באוצר, ועם הקמתה של רשות שוק ההון ביטוח וחסכון בסוף 2016, הצטרף אליה כדובר תחת הממונה דורית סלינגר.
רשות שוק ההון ביטוח וחסכון הוקמה ב-2016 על פי חוק, והיא אינה כפופה למשרד האוצר. היא פועלת על פי נהלי נציבות שירות המדינה, וכך גם המכרז הנוכחי שאורכו שבוע בלבד – ופונה ראשית כל לעובדי מדינה. במידה ו-ועדת המינויים לא מוצאת מועמד מתאים, יופץ מכרז חיצוני שמשך זמן הגשת המועמדויות אליו יהיה ארוך משבוע.
דובר רשות שוק ההון ביטוח וחסכון אחראי על ניהול הפעילות השוטפת של יחידת התקשורת וההסברה, לרבות גיבוש האסטרטגיה התקשורתית של אותה יחידת סמך של משרד האוצר, גיבוש תכנית עבודה, אחריות לביצוע פעילות הסברה, דוברות, יחסי ציבור ופרסום ברגיעה, וגם בעתות חירום - בתיאום עם מטה ההסברה הלאומי ויחידת הביטחון המשרדית.
הדובר גם אחראי על גזרת הפרסום והשיווק – כגון גיבוש התפיסה ההסברתית של היחידה, אחריות להפקה והפצה של חומרי הסברה אודות פעילות היחידה, כולל סקירות, לקט ידיעות, חוברות וכתבות, אחריות להפקת קמפיינים כולל ניהול התקציב, ליווי ההפקה ועריכה, קביעת תמהיל מדיה ביצוע הערכה ושאר מרכיבי הקמפיין. הוא גם אחראי על פעילות המדיה החדשה והאינטרנט – כולל אחראיות לאתר של הממונה, רשתות חברתיות ואף הפעלת יועצי תקשורת חיצוניים.
חלק מדרישות התפקיד, למעט תואר אקדמי וניסיון בעולמות הדוברות והתקשורת, הם הכרות עם מערכת השלטון, החברה והמשק, הכרות של מפת התקשורת הישראלית, ניסיון בתחום האינטרנט והניו-מדיה, ניסיון בניהול משברים ובניהול קמפיינים.
מנציבות שירות המדינה נמסר: "במסגרת שיפור התהליכים לקיצור משכי הזמן לאיוש משרות, ולאור השינויים הטכנולוגיים הקיימים של פרסום המכרזים באמצעות גיוס מקוון, אשר  מאפשר חשיפה רחבה לכלל הציבור ונגישות מקסימלית, לרבות הגשת מועמדות מקוונת - נקבע כבר בשנת 2016 שמשך הזמן להגשת בקשה להשתתפות במכרז יהיה 7 ימים אחרי התאריך הראשון של פרסום המכרז. מבדיקה שעשינו עם משרד האוצר נמסר לנו כי בנוסף לפרסום שלנו באתר הנציבות, המכרז פורסם גם לידיעת כלל עובדי משרד האוצר - הן באמצעות פורטל המשרד  והן באמצעות מייל ישיר לכל העובדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המכרזים האלה ברשויות הממשלתיות "תפורים", בגלל זה כנראה הזמן הקצר (ל"ת)
    רז 03/2018/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור