יח"צ

אחרי שעזב את גלעד ארדן: נעם סלע עובר ל'ריפבליק יועצים'

סלע סיים לאחרונה לעבוד עם השר לביטחון פנים, ומצטרף למשרדם של לירון הרשקוביץ ומבשרת נבו, שגייס לאחרונה גם את היועצת של שרת המשפטים

אלכסנדר כץ |  3
נעם סלע (צילום יח"צ)
נעם סלע מצטרף למשרד ריפבליק יועצים - כך נודע לאייס. בשנה וחצי האחרונות היה יועץ התקשורת ודוברו האישי של השר גלעד ארדן במשרד לביטחון הפנים ובמשרד לנושאים אסטרטגיים, ניהל את פעילות הדוברות של השר בכנסת ובמשרדי הממשלה לרבות המדיות החברתיות. את סלע החליף אמרי לוי סדן.
לפני כן, שימש סלע במשך שנתיים כיועץ וכראש המטה של סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי במשרדי התחבורה והחוץ וקודם לכן כעוזר של ראש מערך הגיור הממשלתי במשרד לשירותי דת.
'ריפבליק יועצים' נמצאת בבעלותם של לירון הרשקוביץ ומבשרת נבו. המשרד שהוקם לפני פחות משנתיים, מטפל כבר ביותר מ-40 חברות וגופים שונים, בהם בנק המזרחי, מובילאיי, יסקו, מרכז המועצות האזוריות, לשכת סוכני ביטוח, פורום מנהלי ההסדרים הפנסיונים, שלמה סיקסט ועוד. במשרד אוהבים לגייס יועצי שרים לשעבר - רק לפני כמה חודשים הגיע טל בנק, שעבדה עם שרת המשפטים איילת שקד.
ב'ריפבליק' אישרו את הפרטים: "סלע הוא רכש משמעותי ואיכותי לחברה, הוא מביא עמו ניסיון הן בניהול משברים והן בהיכרות עומק עם משרדי הממשלה השונים ובעיקר ערכי יסוד ו-D.N.A שמתאים לפעילות של ריפבליק, אין לנו ספק שלקוחות החברה זכו".
נעם סלע מסר: "אני מודה למבשרת ולירון על האמון שנתנו בי, ריפבליק היא חברה צומחת צעירה ודינמית עם צוות מנצח שנותן ללקוחות את חבילת הייעוץ המושלמת. אני שמח ונרגש להצטרף לחבורה המצוינת הזאת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חבורת לוזרים
    דידי 05/2018/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אנשים שנפלטו מהמגרש האמיתי ומנסים לחזור מהפתח האחורי
    סגור
  • 2.
    בלי להעליב אבל...
    דנה 05/2018/01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש לו הרבה מה ללמוד במקצוע...
    סגור
  • 1.
    נעם סלע תותח. בהצלחה (ל"ת)
    חבר מנחלים 04/2018/25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור