יח"צ

נערך לפריימריז: גדעון סער שכר את יועץ התקשורת יניב אפוטה

אחרי חוגי הבית והכנסים, סער עושה צעד נוסף בחזרה לפוליטיקה כשגייס את דובר מועצת ירוחם כדי שישמש כיועצו - כשעל הפרק נמצאים הפריימריז בליכוד
אלכסנדר כץ |  5
גדעון סער (צילום ארז חרודי)
יניב אפוטה ישמש כיועץ התקשורת של גדעון סער, שנערך לחזרה לפוליטיקה המקומית, מאז פרש ממנה לפני בחירות 2015. אפוטה שימש ב-8 השנים האחרונות כדובר המועצה המקומית ירוחם, ומתחילת אוגוסט ילווה את סער לקראת ההתמודדות הקרובה בפריימריז לליכוד.
סער שימש כשר חינוך ובהמשך שר הפנים בממשלות נתניהו מאז 2009 ועד 2015. הוא גם התמקם פעמיים במקום הראשון בפריימריז של הליכוד, ואולם לקראת סוף 2014 הודיע על "פסק זמן" מהפוליטיקה. לפני יותר משנה הצהיר כי בכוונתו לחזור לחיים הפוליטיים, והחל לקחת חלק באירועים פוליטיים ובכנסי בית. 
אפוטה בן ה-36, משמש משנת 2010 כדובר מועצת ירוחם וראש המטה של ראש המועצה מיכאל ביטון. בין תפקידיו שימש יניב כממונה על יישום חוק חופש המידע במועצה, קידם את הנגשת שירות הדיור הציבורי לאוכלוסיות נזקקות ביישוב, מזכיר ועדת השמות וריכז ועדות שונות. בעבר שימש כחבר הנהלת איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל.
בהודעה לתקשורת מסר אפוטה: "לאחר 8 שנים של עשייה מוניציפאלית ענפה, אני יוצא לדרך חדשה. ירוחם עבורי, לפני הכל, זה בית. אני שמח על הזכות שניתנה לי להיות משרת ציבור הפועל מתוך שליחות. אני מבקש להודות למיכאל ביטון ראש המועצה, על האמונה המנהיגות והחזון ועל פועלו הרב למען ירוחם ותושביה, ומודה לו על הזכות לעבוד לצידו". 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין ראוי מסער להיות ראש הממשלה הבא בישראל
    ליאורה 07/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדעון סער הוא מלח הארץ. הוא עשה הרבה בתפקידו הקודמים כמו פרויקט אופק חדש בתחום החינוך וכן, פעל גם בכנסת, בשם הממשלה, בחקיקת חוקים רגישים בתחום הביטחוני והפוליטי. הוא יאחד את הפלגים בעם, ויהיה ראש הממשלה של כל מדינת ישראל ולא רק של צד אחד. גדעון סער יישר כוח!!!
    סגור
  • 3.
    גם אפוטה לא יעזור, האמת בסוף תצא לאור (ל"ת)
    נו באמת 07/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אם יעשה לסער את מה שעשה לירוחם -
    אורן 07/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אז סער ישאר בצללים כפי שעשתה ירוחם
    סגור
  • אתה סתם מכפיש! עשה עבודה מצויינת בירוחם!
    נירית 07/2018/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גדל וצמח בעיר ותרם לעיר ולתושביה בצורה יוצאת דופן! מותר גם לפרגן!
    סגור
  • 1.
    יניב אפוטה
    טל 07/2018/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו אני בוחר בגידעון סער כי ידע ליבחור אנשים טובים??????
    סגור