יח"צ

המנכ"ל של גלאי תקשורת פותח משרד יח"צ עצמאי

יוני וולף עזב את 'גלאי' לאחר 11 שנה ובשנתיים האחרונות כמנכ"ל, לטובת דרך עצמאית, בדיוק כשנולדו לו תאומות. נכנס חזק לתחום הטכנולוגי עם לקוחות עוגן גדולים כמו Wix
אלכסנדר כץ |  8
יוני וולף (צילום אייסTV)
יוני וולף פותח משרד יחסי ציבור עצמאי - כך נודע לאייס. וולף שימש בשנתיים האחרונות כמנכ"ל משרד יחסי הציבור גלאי תקשורת של צוקי ויגאל גלאי.
וולף (39) עוסק בעולם היח"צ כ-14 שנה, 11 מהן אצל גלאי כשותף ומנהל פיתוח עסקי, ובשנתיים האחרונות כמנכ"ל המשרד. בנים אלה טיפל בתיקי היח"צ של ערוץ 10, ליווה את רשות השידור עד סגירתה, טיפל בכניסת מותג WeWork לישראל וניהל את מערך יחסי הציבור של תיאטרון גשר. בשנים האחרונות הרחיב את משמעותית את מחלקת הטכנולוגיה. במקביל המשיך לפתח את אתר הנוער פרוגי שהוא אחד משותפיו – וקידם את מכירתו ל-ynet, וכיום הוא משמש כבעל מניות בחברה. לפני כשנה נבחר לרשימת הצעירים המבטיחים של אייס -בפרויקט 40under40.  
המשרד שייקרא 'JWPR - יוני וולף תקשורת', מתמחה בעולמות הטכנולוגיה, תרבות, מדיה, צרכנות, לייף סטייל ועוד. נקודת הפתיחה של וולף ביום שאחרי גלאי מבטיחה מאוד. בעידן שבו כל משרד יח"צ בישראל מעדיף לקוחות מעולמות הסאטרטאפ, הייטק ואד-טק, וולף יוצא לדרך עצמאית עם פורטפוליו לקוחות שכולל את Wix, Fiverr, מלאנוקס טכנולוגיות, סולוטו ועוד. את המשרד פותח וולף בתקופה מאתגרת מבחינתו: בשבוע שעבר נולדו לו ולאשתו עדי וולף תאומות - מאיה ודניאלה, אחיות של גיא.
אל וולף מצטרך כשותף צעיר אור ניר (29), שעבד ב-4 השנים האחרונות בגלאי תקשורת, ובעבר שירת בדובר צה"ל, והיה דוברו של איוב קרא כשזה שימש כסגן שר.
יוני וולף מסר: "אני נרגש מאוד לצאת לדרך עצמאית באחת התקופות המאתגרות והמעניינות שעובר ענף יחסי הציבור בישראל. אחרי 2 עשורים שבהם טיפלתי במגוון רחב של לקוחות, חברות וארגונים, אני מרגיש בשל לעבור לשלב הבא. משרד בוטיק צעיר, רלוונטי, שמכיר את כל הצרכים והדרישות של השוק. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות ליגאל וצוקי גלאי ול'גלאי תקשורת' שהייתה הבית שלי בעשור האחרון, מקום בו צמחתי, גדלתי והתפתחתי. הייתה לי הזכות ללמוד מאנשים מנוסים, ולהיות חלק ממערכת שהובילה מגוון רחב של לקוחות בולטים במשק הישראלי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    מלך! שיהיה במזל טוב
    המודיעה 10/2018/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב
    סגור
  • 7.
    יאללה יוני! (ל"ת)
    מלי 10/2018/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    בהצלחה גדולה !! (ל"ת)
    ערן 10/2018/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חבל, יסגור עוד שנה
    מבין עניין 10/2018/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מקום למשרדים קטנים היום, סתם פוגעים בשוק
    סגור
  • 4.
    ב ה צ ל ח ה
    גיל 10/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה לכם הכי טוב
    סגור
  • 3.
    בהצלחה ליוני! (ל"ת)
    מפרגן 10/2018/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    יוני וולף הוא נכס משמעותי
    מכיר מקרוב 10/2018/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא בנאדם תותח והוא עוד יגיע רחוק!
    סגור
  • 1.
    מוכשר כשד! בהצלחה מלך (ל"ת)
    דני לוי 10/2018/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור