יח"צ

שת"פ בינ"ל ל'דני לוי': יעבוד עם VSC ב-PR לטק ישראלי בחו"ל

הסוכנות האמריקאית בבעלות ויג'אי צ'אטה תחל לפעול בישראל באמצעות 'דני לוי' שישמש כנציגה. את הפעילות ינהל יבגני אידלננט, מנהל חטיבת הטק במשרד היח"צ
משה בנימין |  2
דני לוי תקשורת (צילום יח"צ)
משרד היח"צ והייעוץ התקשורתי דני לוי תקשורת בבעלותו של דני לוי יוצא לראשונה בהסכם אפיליאיישן עם סוכנות PR בינלאומית - כך נודע לאייס. לוי שכמו רבים ממתחריו מסמן את חברות הטק והטכנולוגיה כמנוע הצמיחה העתידי יחבור לסוכנות ה-Tech PR מסן פרנסיסקו - VSC שתפתח נציגות בישראל.
הסוכנות האמריקאית נמצאת בבעלותו של ויג'אי צ'אטה ותחל לפעול בישראל באמצעות משרד היח"צ המקומי דני לוי שישמש כנציגה בישראל. בשלב הראשון, הנציגות המקומית של החברה תפעל פיזית ממשרדי 'דני לוי' בשטח שיוקצה לו.
מחלקת הטק של משרד מייצגת גופים גדולים בתחום כמו סמסונג ו- GETT, לצד כ-20 חברות הזנק, מרכזי פיתוח וקרנות הון סיכון. לדברי צ'אטה: "ישראל מייצרת יותר חדשנות למטר מרובע מכל מדינה אחרת בהיסטוריה של העולם. הגיעה העת לספר את הסיפורים האלה בבמה הגלובלית, ועמוק אל תוך הלב של סיליקון וואלי ו- וול סטריט".
הפעילות בישראל תהיה בשותפות מלאה של 2 החברות, במטרה לייצר ישות אחת שתאפשר לחברות הישראליות לדבר עם המשתמשים הישראלים בשלב הראשון, ולבצע מעבר חלק ביציאתן לארצות הברית. בין 2 החברות תהיה חלוקת רווחים על הריטיינר עבור הפעילות.  
VSC, קיצור ל-Visibility+Strategy+Creativity היא סוכנות תקשורת אסטרטגית מוכרת מאד בתעשיית הטק האמריקאית, עם בסיס פעילות בלב סן פרנסיסקו, ומשרדים נוספים גם בניו-יורק. המגעים בין הצדדים מתקיימים מתחת לרדאר בחודשים האחרונים ובתוך כך, מנהלים בכירים מהסוכנות הגיעו לישראל מספר פעמים ונפגשו עם נציגי חטיבת הטק של 'דני לוי' בניהולו של יבגני אידלננט, זאת לצד מנהלי קרנות בולטות שהציגו להם את חברות הפורטפוליו שלהן.

חברות ישראליות נכשלות ב-Story Telling

בנוסף, מייסד VSC, צ'אטה (Vijay Chattha), גם עתיד להגיע לישראל ברבעון השני של 2019, במטרה לפגוש במרוכז כ-50 חברות מקומיות, מהן ייבחרו בודדות שייכנסו להליך השקה מזורז, ובחלקן יתכן שאף ישקיע, באמצעות זרוע ההשקעות של הקבוצה.
הסוכנות ייצגה עד היום 44 חברות הזנק שנמכרו במאות מיליוני דולרים כל אחת, לצד עשרות מותגים מובילים קיימים, דוגמת: Softbank, Sony, Admob, Sequoia, Zume, Mammoth Diagnostics, NFX Guild, Poshmark, Ada Health, Mopub, Tile, Molekule, Fastly, Osmo, Honeybook, PAX Labs.
לדברי צ'אטה, "סייענו לחברות ביותר מתריסר מדינות מרחבי העולם לבצע אופטימיזציה של המסרים שלהן במטרה לכבוש את ה- "מיינד שר" של סיליקון וואלי, לרבות הסטארטאפ הישראלי המצליח Honeybook, כמו גם לחברות הפורטפוליו של קרן NFX Guild של גיגי לוי-וייס. אנחנו מתרגשים לקראת עבודה עם חברות נוספות מהטריטוריה, במטרה לספר סיפור אינטרקונטיננטלי, שמתחיל בישראל, וממשיך ללא חיכוך בשוק הגדול יותר".
יבגני אידלננט, מנהל חטיבת ה'טק' ב'דני לוי' אמר לאייס: "אנו גאים שנבחרנו על ידי VSC לייצג את הסוכנות בישראל, ולהוות צוהר איכותי מאד לחברות הזנק ישראליות המבקשות לחדור לשוק החשוב מכולם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תעשה הגהה יצא לך רוסי (ל"ת)
    יבגני 01/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רוצה לתת ביס בראש למינקובסקי
    חמדני 01/2019/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאללה מכות
    סגור