יח"צ

מפעל הפיס יוצא במכרז יח"צ: עשוי לרכז פעילות במשרד אחד

תקציב היח"צ של הפיס מטופל ע"י 3 משרדים במקביל - פיליזר בתדמית, גילעד בתרבות ואמנות וגילאב בניהול משברים. כעת עולה אפשרות לשינוי באסטרטגיה התקשורתית הזו
משה בנימין | 
מפעל הפיס (צילום יחסי ציבור)
מפעל הפיס שמחזיק במערך היח"צ שלו 3 משרדים, מוציא את תקציב יחסי הציבור שלו למכרז. תחומי הפעילות של מפעל הפיס שמחולקים בהתאם ל-3 המשרדים הם: תחום תדמית, כללי, קידום ושיווק מוצרי צריכה, כולל אסטרטגיה תקשורתית, תחום התרבות והאמנות, כולל אסטרטגיה תקשורתית וניהול משברים, כולל אסטרטגיה תקשורתית.
בהתאמה, 3 המשרדים שעובדים עם מפעל הפיס הם גילאב שמטפל בתחום ניהול המשברים, גילעד תדמית מקבוצת G שמטפל בתחום התרבות והאמנות ופיליזר תקשורת שמטפל בתחום התדמית.
ההערכות בשוק הן שמפעל הפיס צפוי לשנות את המדיניות מהשנים האחרונות ולהפקיד את מלוא הפעילות בידי משרד אחד במקום הפיצול למספר משרדים.
בין תנאי הסף שדורש מפעל הפיס: ביחס לתחום ניהול משברים ותחום תדמית, הדרישה ממשרד היח"צ המתמודד היא ניסיון בטיפול בגוף שנמנה על 50 המפרסמים הגדולים בישראל לפי דוח יפעת; ביחס לתחום התרבות, הדרישה היא לניסיון בטיפול בגופי תרבות, מיזמי תרבות הפועלים בתחומי התרבות והאמנות השונים. תקופת ההתקשרות עם הזוכים תהיה ל-24 חודשים עם אופציית הארכה עד למקסימום של 60 חודשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה