יח"צ

'קרבט וייס' מציינות 7 שנים ומשיקות מחלקת ייצוג טאלנטים

הלקוחות-טאלנטים הראשונים של קרבט וייס יהיו השף יובל בן נריה, והמעצב דניאל חסון. בנוסף, החברה מודיעה על לקוח חדש בגזרת יחסי הציבור
משה בנימין | 
מאיה קרבט ונירית וייס (צילום איליה מלניקוב)
משרד יחסי הציבור קרבט וייס בבעלותן של מאיה קרבט ונירית וייס מציין 7 שנים להקמתו עם השקת מחלקה חדשה לייצוג אישי של טאלנטים. 
הלקוחות-טאלנטים הראשונים של קרבט וייס יהיו השף יובל בן נריה, והמעצב דניאל חסון. בנוסף, החברה מודיעה על לקוח חדש בגזרת יחסי הציבור, חברת אבן קיסר, שלה תעניק שירותים לצד שרף תקשורת שימשיך לנהל עבורה את היח"צ התאגידי וקשרי המשקיעים. 
"אנחנו חיות בעולם של מולטי טאלנטים, מולטי טאסקינג ומולטי פלטפורמות" אומרות קרבט ווויס. "החזון שלנו הוא להוביל את לקוחותינו עם ידע עמוק ורב קשרים הן בעולם התקשורת והן בעולם התוכן - כשהסיפור הוא שמוביל את הדרך הקריאייטיבית למקומות היפים והמרגשים החדשים שלנו".
בתוך כך, קרבט וייס משיקות בימים אלו את אירוע התוכן FUN DINING WEEK  בשיתוף חברת אמריקן אקספרס שתשקיע בו כ-1.5 מיליון שקל, יחד עם נותני החסות המשניים מהחברה המרכזית אפרול שפריץ, FERRARELLE  וספרייט.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה