יח"צ

עם עזיבת הבכירים, ולאחר רפורמה: גם דובר הטוטו פורש

עו"ד לירן אלרם עוזב את הטוטו לאחר 5 שנים, בהם היה מעורב במאבקים תקשורתיים רבים ובמיזמים תדמיתיים
אלכסנדר כץ | 
לירן אלרם (צילום ראובן קפוצינסקי)
דובר הטוטו ב-5 השנים האחרונות, עו"ד לירן אלרם, מסיים את תפקידו – כך נודע לאייס. אלרם, שהוא גם עוזר המנכ"ל ואחראי קשרי החוץ של המועצה להסדר ההימורים בספורט (הטוטו), הודיע על רצונו לסיים את התפקיד למ"מ מנכ"ל הטוטו יעל אלמור ליאון.
לפני שהגיע לטוטו, היה אלרם מנהל מחלקת גופים ציבוריים וניהול משברים בארד תקשורת במשך 6 שנים, ובסך הכל עבד ב'ארד' כ-8 שנים.
ב-5 השנים בטוטו, היה אלרם מעורב בלא מעט מאבקים תקשורתיים כגון סגירת ההימורים על מרוצי הסוסים, הרפורמה בשוק ההימורים החוקיים בישראל והקמת מנהלת הליגות בכדורגל והסכם השיווק לליגת העל. הוא הוביל מספר מיזמים תקשורתיים ותדמיתיים כגון פרויקט 'מהפך במגרש' בשיתוף ynet, פרויקט 'מגן הכבוד' ביוזמת בית הנשיא לצמצום אלימות וגזענות בכדורגל הישראלי, טקס פרסי הספורט הישראלי ועוד.
הטוטו עבר בשנה רפורמה שגם זכתה לביקורת, כאשר מ-1 בינואר הגוף אינו מעביר יותר את הכספים שהוא מחויב להעביר ישירות לספורט (באמצעות המועצה הלאומית לספורט), אלא הכנסותיו של הטוטו סופחו למשרד האוצר, שאחראי עליהם כעת. בשנה זו גם פרשו המנכ"ל איציק לארי לטובת משרת מנכ"ל עיריית ירושלים, והיו"ר יוסי פילוס שעזב לפני מספר שבועות. אלרם מונה על ידי לארי, לאחר מכרז לתפקיד אליו נגשו כ-100 איש.
מ"מ מנכ"ל הטוטו יעל אלמור ליאון, אישרה את הפרטים ומסרה: "אני מבקשת להודות ללירן על שנות עבודתו בטוטו ומאחלת לו הצלחה בהמשך דרכו". אלרם הודה לאלמור ליאון, לארי, פילוס ומ"מ היו"ר עופרה שרון, ואמר כי "כספורטאי וכאוהד ספורט, העבודה בטוטו הייתה עבורי הגשמת חלום. אחרי 5 שנים של עבודה מאומצת אני גאה בנכסים התקשורתיים שיזמתי עבור הטוטו, ובעיקר גאה בערך המוסף לחברה ולספורט שהפעילות התקשורתית הזאת הניבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה