יח"צ

משרד היח"צ רימון-כהן חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ייעוץ תקשורת מדובאי

משרדו של רוני רימון ישתף פעולה עם חברת ייעוץ התקשורת הבינלאומית NettResults, הפועלת בין היתר בדובאי, אבו דאבי וריאד. לפי ההסכם, מחלקת ההייטק של רימון-כהן תשמש כצוות הישראלי של NettResults
מערכת ice |  1
רוני רימון (צילום יח"צ)
ברקע חתימת ההסכם של ישראל עם איחוד האמירויות ובחריין, משרד יחסי הציבור רימון-כהן חתם על הסכם שיתוף פעולה עם חברת ייעוץ התקשורת הבינלאומית NettResults, שפועלת בין היתר בדובאי, אבו דאבי ריאד והאזור.
לפי ההסכם בין החברות, מחלקת ההייטק של רימון-כהן תשמש כצוות הישראלי של NettResults. מטרת ההסכם היא לאפשר הענקת שירותי ניהול קמפיינים תקשורתיים לחברות הייטק בדובאי ובישראל. 
NettResults היא חברה לייעוץ תקשורת הפועלת כבר למעלה מ-20 שנה. החברה פועלת ב-55 מדינות ברחבי העולם, ומפעילה צוותים של אנשי יחסי ציבור מקומיים הדוברים את השפה ומכירים את התקשורת ואת התרבות המקומית. 
מיכל זילבר ועידית רוזנברג, מנהלות מחלקת ההייטק ברימון-כהן, מסרו: "עם ההסכם ההיסטורי שנחתם בין ישראל לאמירויות הבנו כי חברות ישראליות רבות ירחיבו את פעילותן העסקית גם לאזור זה ולכן היה לנו חשוב להתאים את שירותינו לעידן העסקי החדש". רוני רימון מסר:" אנחנו מעניקים הזדמנות מצויינת לחברות ישראליות בכל התחומים לחדור לשווקים באמירויות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואאאוווו כמה בולשיט (ל"ת)
    יעל 09/2020/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור