יח"צ

למרות הקורונה: המשרד של איש יחסי הציבור הצעיר בישראל מתרחב

משרדו של אורי צרור בן ה-15 מתחדש בתקציבים חדשים, דווקא בתקופת הקורונה. הלקוחות החדשים במשרד מצטרפים לשורותיו של צרור בנוסף ללקוחות כמו רשת בורגרס בר
יהודה לוינגר |  3
אורי צרור (צילום ערן אלסטר)
משרד יחסי הציבור של אורי צרור, המפיק ואיש יחסי הציבור הצעיר בישראל (בן 15 בלבד), ממשיך לצמוח גם בתקופת הקורונה עם כניסתם למשרד של 5 לקוחות חדשים בהם בית הספר למשחק "הסטודיו" של גל אמיתימרכז הקניות והבילוי "פיאנו" בעיר ימים, יבואני מוצרי התינוקות בייבי סמארט, המומחה להתפתחות אישית וניהול משברים רועי עמוס, וסוכנות השחקנים של גדי בר לביא המייצג בין היתר את ציפי שביט, חני נחמיאס, מיקי קם ועוד.
הלקוחות החדשים במשרד מצטרפים לשורותיו של צרור בנוסף ללקוחות כמו רשת בורגרס בר, זברה וסלקט, רשת החמניה, מאור אדרי, סמייל קליניק, שוגיס ועוד. בנוסף לאחרונה החל לגייס צרור עובדים חדשים למשרד לצורך המשך צמיחה והתפתחות ומתן מענה מהיר, זמין ואיכותי ללקוחות.
אורי צרור מסר כי  "שמח ומתרגש על כל לקוח חדש שמצטרף אלינו. מקורביי יודעים כמה אני מקפיד על בחירת הלקוחות שנכנסים למשרדי וכמה אמונה אני נותן בכל אחד מהם. מאחל לנו בהצלחה בדרכנו המשותפת עם כל אחד מהלקוחות החדשים! ואכן בימים סיימתי לבחון מועמדים ומועמדות מוכשרים ומוכשרות למשרה במשרדי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נער הפלא
    בן 11/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמיים הם לא הגבול מבחינתו!!
    סגור
  • 2.
    אין גיל להצלחה
    רוני 11/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד..???? (ל"ת)
    מוטי רייפ 11/2020/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור