יח"צ

לימור כרסנטי זכתה בתקציב הדיגיטל של המכללה הטכנולוגית תל-חי

המשרד ינהל את קמפיין הדיגיטל של המכללה, לצד שאר לקוחותיה ביניהם: חברת הפיננסים אקו סלושנס, חברת הביטוח קלאוזנר קפיטל גרופ ועוד
מערכת ice | 
לימור כרסנטי (צילום מור אמיתי רגע אמיתי)
משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי מקבל את התקציב לקמפיין הדיגיטל של מכללת תל-חי, העוסקת בהוראה, מחקר ופיתוח. המכללה חרטה על דגלה את קידום המדע, החברה ואיכות הסביבה בישראל. לפיכך, מכשירה את תלמידיה לפעילות יצירתית ויצרנית בתעשייה, בחקלאות, בחינוך ובכל התחומים המעסיקים את החברה בישראל.
משרדה של לימור כרסנטי מעניק שירותי יחסי ציבור, ליווי תקשורתי, קידום במדיה החברתית וייעוץ עסקי במדיה החברתית ללקוחות בכל רחבי הארץ. בין לקוחות המשרד: רשת מרפאות העור של ד"ר אלמן, חב' הביטוח קלאוזנר קפיטל גרופ, משרד עו"ד גלית צור, חברת הפיננסים אקו סלושנס, קבוצת הבנייה ג'בארין-אלשייח' האחראית בין היתר על הקמת 2 מלונות חדשים בצפון, עמותת מתגייסים למען חולי לוקמיה, עמותת ל"ב-להילחם ביחד ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה