נדל"ן ותשתיות

הבית היקר ביותר בארה"ב עומד למכירה: לא תאמינו כמה הוא שווה

בקו החוף של האוקיינוס האטלנטי, עם שישה חדרי שינה רק בבית המרכזי ועשרות דונמים בשטח הכולל, הבית היקר ביותר בארה"ב עומד למכירה
מערכת ice | 
שוק הנדל"ן בארה"ב בצניחה (צילום shutterstock)
הבית היקר ביותר בארה"ב עומד למכירה ומחכה לקונה המאושר. עם כינוי שקיבל הנכס, "הנקודה של גורדון", הבית מוצע כעת למכירה והסכום המבוקש עבורו הוא לא פחות מ-295 מיליון דולר.
הבית ממוקם בפלורידה, מטרים ספורים מקו החוף של מימי האוקיינוס האטלנטי, ומספק לרוכש נוף כחול עמוק, כמו שרק אפשר לחלום עליו. במתחם הבית המרכזי שכאמור, גודלו כ-36 דונמים, ניתן למצוא שישה חדרי שינה, וזה רק בבית המרכזי.
 
מלבדו ישנם עוד שני בתי אורחים קטנים יותר שגודלם כ-20 דונמים יחדיו, מה שמביא את גודלו הכולל של המתחם היוקרתי לכ-90 דונמים. לבית יש חניה מוכנה ליאכטה ורציף בצורת טי משתרך אל תוך המים.
 
ככל הנראה מדובר בתקופה של מכירת בתי יוקרה ברחבי העולם, אולי בעקבות החשש מהסלמה במצב הביטחוני העולמי ומעורבותן של ארצות הברית וידידותיה במזרח התיכון בלחימה. 
בכלי התקשורת בדובאי הציגו את הבית היקר ביותר שעומד למכירה בנסיכות, הוא מתומחר ב705 מיליון דירהם שזהו סכום שווה ערך ל-204 מיליון דולר ובמחיר הזה תקבלו לא פחות מאמבטיה מצופה זהב במשקל 24 קראט, אקווריום אלמוגים ו-160 עמודי שיש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה