נדל"ן ותשתיות

ירושלים מתחרדת? מאות יח"ד יבנו בשכונה הוותיקה

יו"ר דגל התורה בירושלים ומ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר חתם על היתר בניה בפינוי בינוי ראשון בשכונת שמואל הנביא. כבר כיום ישנם תוכניות נוספות, בשלבי תכנון מתקדמים של פינוי בינוי בשמואל הנביא, לבניית עוד מאות יחידות דיור חדשות בשכונה. סגנו של ליאון: "נמשיך לפעול להוספת דירות רבות עבור הציבור החרדי בעיר"
מערכת ice | 
ירושלים (צילום unsplash)
יו"ר דגל התורה בירושלים, מ"מ ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה אליעזר ראוכברגר, חתם הבוקר (חמישי) על היתר בניה לתוכנית פינוי בינוי ראשון בשכונת שמואל הנביא. בתוכנית זו יבנו 198 יחידות דיור חדשות, במקום 46 יחידות דיור שיהרסו, בנוסף לבניית מבני ציבור, שטחי מסחר ושטחים ציבוריים.
מדובר במהלך היסטורי שעמו מתחילים את ההתחדשות העירונית של שכונת שמואל הנביא.  יודגש, כי כבר כיום ישנם תוכניות נוספות, בשלבי תכנון מתקדמים של פינוי בינוי בשמואל הנביא, לבניית עוד מאות יחידות דיור חדשות בשכונה.
 
ראוכברגר: "מדובר באמת ביום היסטורי ומיוחד, שבו אנחנו מתחילים בפועל את החידוש של שכונת שמואל הנביא. התרגשתי כאשר חתמתי על ההיתר שעבורו טרחנו רבות במשך שנים, מאז הוחל בקידום התוכנית. ברצוני להודות לראש העיר משה ליאון על שותפות אמיתית ורצון משותף לקדם את הבניה בעיר, ובשכונת שמואל הנביא".
"שמואל הנביא זוהי שכונה שבה שיכונים ישנים, החייבת התחדשות עירונית, ואנחנו פועלים ונמשיך לפעול כדי לקדם את השכונה הזו, וכך גם לתת לתושבי השכונה הוותיקים דירות חדשות ורחבות ידיים, וגם להוסיף עוד דירות רבות מאוד עבור הציבור החרדי בעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה