נדל"ן ותשתיות

פרויקט פינוי בינוי מטורף בר"ג: זו השכונה שמתחדשת ב-240 דירות

חברת ענב נדל''ן, ממובילות ההתחדשות העירונית בישראל, הוציאה לדרך את אחד מפרויקטי הדגל שלה, פרויקט 'ענב NEW'' ברמת גן, במסגרתו ייבנו 3 מגדלים במקום 6 בניינים שייהרסו, כאשר כל מגדל יתנשא לגובה של 21 קומות ובסך הכול ייבנו כ-240 יחידות דיור
מערכת ice | 
פרויקט פינוי בינוי ענב NEW (צילום ליאת מנדל)
חברת ענב נדל''ן, ממובילות ההתחדשות העירונית בישראל, הוציאה לדרך את אחד מפרויקטי הדגל שלה, פרויקט 'ענב NEW'' ברמת גן. החברה החלה בהריסה של חמישה מתוך שישה הבניינים הישנים ברחוב הררי בשכונת נווה יהושע ברמת גן. מדובר בפרויקט גדול בתחום ההתחדשות העירונית, ולכן כל מתחם המגורים מוגדר כפרויקט אחד גדול אשר ייבנה בהינף אחד ולא בשלבים. 
הפרויקט ברמת גן הוא השני שמוציאה חברת ענב בפרק זמן קצר. זאת לאחר שרק לאחרונה יצא לדרך הפרויקט שמובילה החברה ברחוב התאנה בקרית אונו הכולל בנייה של 4 מגדלים ו-255 יחידות דיור. 
 
בטקס חגיגי שנערך במקום וציין את תחילת העבודות השתתפו: נציגי בנק לאומי המלווה את הפרויקט, חברת הביצוע אלהר, נציגי משרד בלנדר אדריכלים, משרדי עו"ד סגל כהן ומשרד עו"ד דינובצקי בר ושות לצד בעלי הזכויות והדיירים הנרגשים וכלל אנשי המקצוע מחברת ענב.
כבר בחודש ינואר השנה הודיעה החברה על השלמת פינוי כלל הדיירים בפרויקט ועל קבלת היתר הבנייה וכעת הפרויקט יצא לדרך עם תחילת עבודות ההריסה. במסגרת הפרויקט ייבנו 3 מגדלי מגורים על שטח של כ-5 דונם ברחוב הררי וזאת במקום 6 הבניינים הישנים.
פרויקט פינוי בינוי "ענב NEW" יצא לדרך (צילום: ליאת מנדל)
כל מגדל יתנשא לגובה של 21 קומות ובסך הכול כ-240 יחידות דיור. המתחם יכלול לובי מפואר ושטחים משותפים לרווחת הדיירים, לרבות חדר כושר משוכלל, חדרי עבודה מודרניים וחללים למגוון אירועים. בחברת ענב פועלים לסיים בצורה המהירה ביותר את הבנייה כאשר הצפי לסיום הוא כ-3 שנים מתחילת העבודות. 
על התכנון אחראי משרד האדריכלים רן בלנדר וחברת אל-הר נבחרה להיות הקבלן המבצע. הפרויקט מציע מגוון רחב של דירות חדישות בנות 2.5, 3, 4 ו-5 חדרים לצד מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בנוסף לכך, בתווך בין הבניינים יוקם פארק ירוק שישתרע על כדונם וחצי לרווחת הדיירים בשכונה. בנוסף, הפרויקט ייהנה מקרבה במרחק הליכה לקו הרכבת הקלה הצפוי לפעול באזור.
ניר סדלר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ענב, מסר: ''מדובר בפרויקט התחדשות עירונית משמעותי אותו אנחנו מקדמים מזה זמן רב. אנחנו שמחים על ההירתמות של ראש העיר והגורמים המקצועיים בעירייה לצד דיירי הפרויקט שהביאו אותנו במהירות וביעילות אל יום תחילת העבודות בפועל. העובדה שמדובר בפרויקט גדול שני שיוצא לדרך בטווח זמן קצר מעיד על חוזקה של החברה ועל התכניות שלנו להמשיך ולהוציא לפועל פרויקטים גדולים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה