נדל"ן ותשתיות

רשות מקרקעי ישראל: זו הזוכה במכרז לפרויקט הנדל"ן בתל אביב

המגרש ששווק במכרז מיועד לבנייה רוויה למגורים עם חזית מסחרית כחלק מתוכנית 'יפו-מדרון, מתחם 9, השכונה המארונית' הממוקמת בחלק המערבי של יפו, מצפון לרח' יהודה הימית והנמל, ממזרח לרח' הדולפין ובית הקברות היהודי ומדרום לביה"ס חסן ערפה ומתפרשת על כ-99 דונם
מערכת ice | 
תל אביב (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
רשות מקרקעי ישראל הכריזה על 'ת.סורנטו בע"מ' כזוכה במכרז פומבי בבעלות משותפת (מושע) לבניית כ-12 יח"ד במתחם אחד בבנייה רוויה בתל אביב יפו. במכרז שווקה בהצלחה קרקע במתחם אחד לבנייה רוויה של כ-12 יח"ד למגורים בבעלות משותפת (מושע) . למכרז הוגשה הצעה אחת. 
המגרש ששווק במכרז מיועד לבנייה רוויה למגורים עם חזית מסחרית כחלק מתוכנית 'יפו-מדרון, מתחם 9, השכונה המארונית' הממוקמת בחלק המערבי של יפו, מצפון לרח' יהודה הימית והנמל, ממזרח לרח' הדולפין ובית הקברות היהודי ומדרום לביה"ס חסן ערפה ומתפרשת על כ-99 דונם.
 
המגרש הינו חלק משכונה בת כ-846 יח"ד למגורים שבחלקם במבני מגורים עם חזית מסחרית. השכונה כוללת שטח למגורים (כ-22 דונם), מגורים, מסחר ומשרדים (כ-16 דונם), תשתית דרכים (כ-31 דונם) ושטחים ציבוריים פתוחים (כ-11 דונם).
בתוך כך, דווח כי מדובר במגרש בבעלות משותפת של רשות הפיתוח ופרטיים. על פי חלקו היחסי, הזוכה יוכל לבנות כ-12 יח"ד או לחלופין כ-9 יח"ד ועוד כ-310 מ"ר למסחר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה