נדל"ן ותשתיות

יהודה לוי חושף: מה הסיבה שקנה דירת פאר חדשה?

השחקן סיפר בראיון: ""השקעתי כבר בקוסטה ריקה וביוסטון, והחלטתי שאני צריך להשקיע במדינה שלנו, בטח בתקופה הזאת. ראיתי שזה משהו שהוא טוב, שהוא יכול להניב והלכתי על זה כמו כל אחד שמשקיע"
מערכת ice |  2
יהודה לוי (צילום לנס הפקות)
אחרי שפרויקט פינוי שדה דב תפס את כותרות החדשות במשך תקופה ארוכה, בין היתר משום שמדובר בקרקע שוות ערך באזור מרכזי בגוש דן, הוא תפס שוב כותרות כאשר השחקן יהודה לוי רכש לאחרונה דירה באחד מבנייני היוקרה שיקומו על שטח זה, במחיר של כ-68,400 שקל למ"ר.
בפנאי פלוס ראיינו את הכוכב על הרכישה החדשה והוא סיפר: "השקעתי כבר בקוסטה ריקה וביוסטון, והחלטתי שאני צריך להשקיע במדינה שלנו, בטח בתקופה הזאת. ראיתי שזה משהו שהוא טוב, שהוא יכול להניב והלכתי על זה כמו כל אחד שמשקיע".
הוא גם חשף: "הפרויקט יהיה מוכן עוד 4-5 שנים, כנראה שאז. יאללה אני הולך על זה, אני קונה דירה'. דירה יפה, חמודה, מרפסת יפה, לא איזה פנטהאוז של איזה אוליגרך". הדירה אגב, עלתה 8 מיליון שקל.
 
הפרויקט "אשירה" של חברת אביסרור יוקם על שטח של 7.3 דונם, ויכיל 406 יחידות דיור בשני מגדלים בני 34 ו-15 קומות. הקרקע עצמה נרכשה באוגוסט 2021, והחברה שילמה עליה כ-1.14 מיליארד שקל. לוי נאלץ להיפרד מ-8 מיליון שקל עבור מיני פנטהאוז עם 3.5 חדרים באחת הקומות הגבוהות של המגדל הנמוך יותר. כמו כן, צוין כי לוי ישמש גם כפרזנטור של הקמפיין שיעלה במהלך החודש הבא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בהצלחה לשניהם
    הגיע הזמן.. 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה להקים בית ומשפחה חייב לצמוח ולדאוג לעצמו ולמשפחתו לעתיד מבחינה כלכלית. נראה שהבחור מתנהל נכון. דנה מתאימה לו מאוד. נראה ששניהם הגיעו למנוחה ולנחלה. בהצלחה לשניהם. אין ספק שזאת השנה שלהם. בפירגון ענק.
    סגור
  • 1.
    יהודה
    חסוי 03/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנאדם מקסים וצנוע , הלוואי ויהיו לו ילדים עם דנה עוד השנה
    סגור