נדל"ן ותשתיות

דירת 2.5 חדרים ב-5.8 מיליון שקל: זו העסקה המטורפת של השבוע

קבוצת MyTown מדווחת על מכירת פנטהאוז 2.5 חדרים בגודל של 75 מ"ר בנוי, עם מרפסות בגודל של 42 מ"ר ללא חנייה בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב אהרנוביץ 3 בתל אביב בסכום של 5.8 מיליון שקל. רוכש הפנטהאוז הינו תושב חוץ
מערכת ice | 
פנטהאוז בתל אביב (צילום קרדיט הדמיה יאיר חן)
קבוצת MyTown מדווחת היום (רביעי) על ללא ספק העסקה המטורפת ביותר של השבוע, אחרי מכירת פנטהאוז 2.5 חדרים בגודל של 75 מ"ר בנוי, עם מרפסות בגודל של 42 מ"ר, ללא חנייה, בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב אהרנוביץ 3 בתל אביב בסכום של 5.8 מיליון שקל.
רוכש הפנטהאוז הינו תושב חוץ. פרויקט אהרונוביץ 3 הינו פרויקט תמ"א 38 חיזוק ועיבוי הממוקם ברובע 3 בת"א. התכנון האדריכלי נעשה על ידי XS אדריכלים והוא כולל תוספת של 2 קומות עם 4  דירות.
 
קארין ורון סמנכ"לית השיווק בקבוצת MyTown, מציינת: "בתקופה האחרונה אנו מזהים ביקושים גבוהים מצד תושבי חוץ במגוון פרויקטים שאנו משווקים באזורי הביקוש. לרוב הם מחפשים דירות בוטיק מיוחדות 2-3 חדרים בדגש על מיקומים סופר מרכזיים, בקרבת הים למשל ועד פנטהאוזים עם חללי אירוח גדולים".
עוד אמרנ ורון כי "תמהיל הדירות המגוון שאנו מציעים מאפשר לנו להתאים למרבית הרוכשים מחו"ל וגם מישראל את הדירות השונות, לצד סטנדרט בנייה איכותי ומודרני המשתלב עם האורבניות של תל אביב והסביבה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה