נדל"ן ותשתיות

הלילה הלבן של תושבי דימונה: "היו עשרות יירוטים, קרוב ל-30"

המתקפה מאיראן רשמה את הירי המסיבי ביותר על העיר הדרומית בשנים האחרונות. על פי נתוני אתר פיקוד העורף, הופעלו שמונה אזעקות בטווח של 13 דקות, בין השעות 01:42 עד השעה 01:55. ראש העיר בני ביטון: "אנחנו במרכז ההפעלה ומקבלים את הדיווחים, לשמחתנו אין נפילה אחת"
מערכת ice |  1
דימונה (צילום משה שי/פלאש 90)
על רקע המתקפה חסרת התקדים של איראן על ישראל, נראה כי אחת הערים שספגו את המטחים הכבדים ביותר בישראל הלילה (ראשון) היא דימונה. תושבי העיר דיווחו על אזעקות שלא פסקו ועל עשרות יירוטים, בצל מה שנראה כירי החריף ביותר על העיר במשך השנים האחרונות.
על פי נתוני אתר פיקוד העורף, הופעלו שמונה אזעקות בטווח של 13 דקות, בין השעות 01:42 עד השעה 01:55. ראש עיריית דימונה, בני ביטון, אמר כי במתקפה הראשונית לא נגרם נזק. "היו עשרות ירוטים, קרוב ל-30", מסר. "לשמחנו אין נפילה אחת בעיר, אנחנו במרכז ההפעלה ומקבלים את הדיווחים".
 
דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר בהצהרתו לתקשורת הבוקר כי "יורטו 99% מהאיומים ששוגרו". הוא חשף כי מספר טילים בליסטיים התפוצצו בשטחו של בסיס חיל האוויר בנבטים - והציג תיעוד של מטוס "אדיר" F-35 נוחת בו הבוקר: "הטילים גרמו לנזק קל בלבד, הבסיס מתפקד". לדבריו, "איראן חשבה שתשתק את הבסיס ובכך תפגע ביכולות האוויריות שלנו, אך היא נכשלה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ירי על קמ"ג
    אלכס 04/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יתכן שהאירנים ירו לעבר מכון גרעיני. וישראל ליטפה את האירנים. החולשה הישראלית מהדהדת. הקלפים בקופה מתלדלים עם הזמן. האירנים בעבר פוצצו את שגרירות ישראל בארגנטינה . אז. התגובה האירנית לא עושה הרבה אפשרויות ...
    סגור