נדל"ן ותשתיות

ענקית הנדל"ן מרוסיה משיקה פרויקט נוסף בישראל

רשת מתחמי העבודה SOK, החברה השנייה בגודלה ברוסיה, השיקה השבוע את המתחם החדש והשני שלה בישראל אחרי המתחם במגדל נצבא בת"א - בפרויקט MILLENNIA "מתחם האלף" בראשל"צ
מערכת ice | 
חללי העבודה SOK (צילום יחצ)
רשת מתחמי העבודה SOK, החברה השנייה בגודלה ברוסיה, השיקה השבוע את מתחמה החדש - השני שלה בישראל אחרי המתחם במגדל נצבא בת"א - בפרויקט MILLENNIA "מתחם האלף" בראשל"צ. 
המתחם החדש מתפרס על 5,000 מ"ר. פרויקט מילניה ממוקם בחזית מתחם האלף ומציע את הגישה המהירה ביותר לתוך המתחם והחוצה ממנו. הוא מצוי בסמיכות לצירי תנועה מרכזיים כמו נתיבי איילון וכביש 441, תחנות רכבת ישראל והרכבת הקלה.
 
יום ההשקה החל באירוע מיוחד לזכר נרצחות ונרצחי מסיבת הנובה תחת הכותרת "רוקדים את החיים" - מסיבת ריקודים עם הדי.ג'יי סקאזי, במעמד ראש העיר רז קינסטליך ומשפחות הנרצחות והנרצחים מרחבי הארץ. אירוע ההשקה התקיים במעמד אלכס בראפנוב, מנהל פעילות SOK בישראל, ונציגי חברת "פרשקובסקי" - חיים קראדי מנכ"ל "פרשקובסקי מניבים" ועו"ד ברוך לזר.
כזכור, המתחם הישראלי הראשון של הרשת, שנפתח במגדל נצבא בתל אביב עם התפרצות הקורונה בפברואר 2020, הציג לאורך התקופה אחוזי אכלוס גבוהים מאוד של מעל מ-90% על פני 3,060 מ"ר עם חברות הייטק המעסיקות עשרות עובדים.
אירוע ההשקה של מתחם SOK בראשל"צ (צילום: חיים לוי)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה