נדל"ן ותשתיות

חברת האלכוהול הישראלי נכנסת לשוק הנדל"ן: זה הבניין שתקים

א.ג.ת.ד, מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל, מקימה חטיבה חדשה שתשקיע בתחום הנדל"ן, תקים את מגדל "לב ספיר" באזור התעשייה קריית ספיר בנתניה. המגדל, בשטח כולל של כ-K30 מ"ר עתיד לשנות את פני אזור התעשייה כולו. עלות ההשקעה בשלב הראשון בפרויקט נאמדת בכ-300 מיליון שקלים
מערכת ice |  2
וויסקי (צילום shutterstock)
חברת א.ג.ת.ד, המייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל, הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי, מקימה חטיבה חדשה שתשקיע בתחום הנדל"ן. החברה מקימה את מגדל "לב ספיר" באזור התעשייה קריית ספיר בנתניה, בשטח כולל  של כ-K30 מ"ר. ההשקעה בפרויקט החדש נאמדת בכ-300 מיליון שקלים בשלב ההקמה הראשון של המגדל, כאשר חברת א.ג.ת.ד מממנת את מרבית ההשקעה מהון עצמי.
השטח שעליו יוקם המגדל בבעלות חברת א.ג.ת.ד, שרכשה אותו לפני כ-15 שנה ושימש עד עתה כשטח למשרדי החברה והמרכז הלוגיסטי שלה. המגדל החדש עתיד להיות כזה שישנה את פני אזור התעשייה בנתניה. המגדל יהיה קרוב במרחק הליכה לחניון ציבורי גדול, תחנת הרכבת והוא ממוקם באזור אסטרטגי בעיר היהלומים.
 
המגדל צפוי לשנות לגמרי את נראות הסביבה, בלב לבו של אזור התעשייה קריית ספיר, והתקווה הגדולה בנתניה היא כי מדובר בראשון מני רבים, בדרך לשדרוג האזור כולו והתאמתו לעידן החדש. זאת במטרה להפוך את היוצרות, ולהביא חברות הייטק וארגונים גדולים לנתניה, במקום שתושבי האזור יעבדו בתל אביב, הרצליה או במקומות אחרים. המגדל ברובו ישמש למסחר ומשרדים ובקומות העליונות עתיד לקום בית מלון.
מתכנן הפרויקט הוא האדריכל יעקב גיל-עד שעוסק כיום בעיקר בבנייה מניבה, מעורב בפרויקטים רבים בנתניה והסביבה, חבר באגודת האדריכלים ומוביל מהלכים רבים באזור. בחו"ל הוביל גיל-עד פרויקטים רבים ובישראל תכנן מבני דיור מוגן (בית בכפר ועוד), שכונות ויישובים שלמים (כוכב יאיר, ראש העין ועוד) – בסך הכל כ-5,000 יחידות דיור בכל הארץ – מפעלים (לב מבלטים, אלכס אורגינל, טמפו ועוד) ובנייני משרדים מסוגים שונים (בניין מסכית, בית טפר, בניין הדר, בית אילן ועוד).
אזור התעשייה קריית ספיר (קרוי גם א.ת פולג/הדרומי/החדשׂ) ממוקם בדרום-מזרח נתניה וקרוי שמו של פנחס ספיר, "אבי הכלכלה הישראלית" ומי שהיה שר האוצר השלישי של מדינת ישראל. הוא תחום מדרום על ידי כביש 553, ממערב על ידי כביש החוף, מצפון על ידי אצטדיון נתניה וממזרח על ידי מסילת החוף. שטח אזור התעשייה הוא כ-5,000 דונם הוא אזור התעשייה הגדול ביותר בנתניה, ואחד הגדולים ביותר במדינה. בזכות זאת, הוא מושך אליו עובדים רבים מכל יישובי האזור.
חברת א.ג.ת.ד נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת בעצמה באזור התעשייה של נתניה. מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, מייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי ולאחרונה הקימה חטיבת מזון חדשה המייבאת מוצרי מזון פרימיום ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים. כעת, א.ג.ת.ד עושה את צעד נוסף ומשמעותי בתחום הנדל"ן אחרי שהחלה לפעול בשוק עם פרויקטים במספר מוקדים בישראל, כאשר במקביל בוחנת החברה מיזמי נדל"ן נוספים בתחום המסחר והתיירות.
יבגני טורגובצקי, בעלים ומנכ"ל א.ג.ת.ד: "במסגרת המוניטין העשיר שצברה חברת א.ג.ת.ד במרוצת השנים בתחום ייבוא האלכוהול והיין לישראל, קיבלה החברה החלטה בשנים האחרונות לפיה תנצל את ניסיונה הרב ומשאביה, ותפנה חלק משמעותי מהם, לטובת השקעות ויוזמות בשוק הנדל"ן. כך עשינו במספר פרויקטים עד כה ומעתה אנו נשים דגש רחב יותר ויותר על זירה זו בשאיפה לצמוח, להתפתח ולהוביל – כפי שאנו מובילים בשוק האלכוהול והיין והמזון".

קרדיט: יעקב גיל עד
עוד הוסיף: "החיבור שלנו לאזור התעשייה קריית ספיר הוא טבעי ומגלם בתוכו את התשוקה שלנו לצור, ליזום ולבצע מהלכים חסרי תקדים. אנחנו סמוכים ובטוחים כי פרויקט "לב ספיר" ישנה את פניה אזור התעשייה בנתניה כולו, מבחינת נראות ומהות, ויביא לצמיחה ושגשוג של האזור, תוספת משמעותית של מקומות עבודה לרווחת תושבי האזור והשקעות רבות של חברות הייטק, ארגונים ועסקים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה פתאום מגדל תעשייתי באזור תעשיה גם
    ששש 05/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה לו בית מלון????? גם ככה יש מבנים באסור תעשיה שהם פיל לבן ומיותרים.
    סגור
  • 1.
    למען הציבור
    רמי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הקמתם את העסק שלכם אין לכם מה לעשות הייתם באים לאם המושבות בפתח תקווה פי מליון יותר טוב מנתניה עשיתם טעות.
    סגור