נדל"ן ותשתיות

שיכון ובינוי חוגגת: רושמת שיא מכירות של 3 השנים האחרונות

שיכון ובינוי נדל"ן מסכמת את אפריל 24 עם מכירות שיא של שלוש השנים האחרונות בשוק החופשי, בו מכרה 90 דירות בחודש אחד. הפרויקטים המוצלחים ביותר הם בן שמן, הוד השרון, דרך השלום בת"א, ראשל"צ וויצמן בת"א
מערכת ice | 
תמיר כהן, יו"ר ומנכ"ל שיכון ובינוי. הדמיה: גיא איגדרא אדריכלים (צילום סיון פרג')
לאחר תוצאות מוצלחות ברבעון הראשון עם עליה בהיקף המכירות, שיכון ובינוי נדל"ן ממשיכה את מגמת ההתחזקות. באפריל 24 נמכרו 90 דירות, כולן בשוק החופשי. זהו המספר הגדול ביותר לחודש אחד בשלוש שנים האחרונות. 
בחודש שעבר דיווחה שיכון ובינוי נדל"ן כי מכרה ברבעון הראשון של שנת 24 - 173 יח"ד, זאת לעומת הרבעון אשתקד בו נמכרו 73 יח"ד סה"כ. ההישג בולט במיוחד אם לוקחים בחשבון שכל הדירות שנמכרו הן בשוק החופשי. 
 
הפרויקטים בהם ניתן לראות כי קצב וכמות מכירת הדירות הם בן שמן, הוד השרון, דרך השלום בת"א, ראשל"צ וויצמן בת"א. ממוצע מחיר דירה עומד על כ- 3.2 מיליון שקל כולל מע"מ וערך החוזים מסתכם בכ- 275 מיליון שקל כולל מע"מ. מעניין בהקשר הזה לציין שרק בפרויקט ויצמן בתל אביב הסמוך לכיכר המדינה נמכרו שבע דירות בחודש אפריל. 

דן מויאל (קרדיט: ליאור מויאל)
דן מויאל, סמנכ"ל שיווק ומכירות של שיכון ובינוי נדל"ן: "כבר אי אפשר לדבר רק על התאוששות. השוק כבר ער. בדומה לתקופות אחרות, שוק הנדל"ן נוהג להגיב בתגובת נגד חזקה אחרי תקופות רדומות. אם נבחן את תמהיל הרוכשים, ניתן לראות כי המשקיעים בענף הנדל"ן מכירים בזה כי אין תחליף בטווח הארוך להשקעה נדל"נית. זאת בהתבסס על היחסיות הקבועה של ביקוש והיצע ומחירי הדירות שנמצאים באופן קבוע במגמת עליה, בנוסף למעגל רוכשי דירה ראשונה ומשפרי הדיור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה