נדל"ן ותשתיות

מהפכת נדל"ן בתל אביב: מאות דירות בפרויקט התחדשות עירונית ענק

דוניץ- אלעד וקבוצת מורפוזיס יזמות נדל"ן קיבלו אישור להפקדת פרויקט התחדשות עירונית "נחל הבשור" בתל אביב-יפו, במסגרתו ייבנו 346 דירות חדשות במקום 128 דירות ישנות שייהרסו.  ההשקעה הצפויה הכוללת בפרויקט מוערכת בכ-400 מיליון שקל
מערכת ice | 
פרויקט נחל הבשור בתל אביב (צילום דמיטרי לאנוביץ)
דוניץ-אלעד וקבוצת מורפוזיס יזמות נדל"ן מודיעות היום (חמישי) כי הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב-יפו אישרה להפקדה את פרויקט ההתחדשות העירונית "נחל הבשור" בתל אביב-יפו. ההשקעה הצפויה הכוללת בפרויקט מוערכת בכ-400 מיליון שקל.
פרויקט נחל הבשור, נמצא בשוליה הדרומיים של שכונת יפו א', בצמוד לפארק דוידוף והוא נפרס על שטח כולל של כ-10 דונם. הפרויקט כולל את הריסתן של 128 דירות ישנות ב-4 מבני רכבת מרובי כניסות, שבמקומם צפוי להיבנות מתחם מגורים חדש ובו כ-346 יח"ד (בהן כ-10% בדיור בר השגה) ב-4 מבנים וכן שטחי מסחר נלווים, לצד מבני ציבור ושטחים פתוחים. 
 
יחידות הדיור החדשות ייבנו במגוון גדלים, החל מ-3 ועד ל-5 חדרים ויזכו לנוף אורבני, המאפיין את שדרות ירושלים והעיר יפו. בנוסף, המתחם החדש יספק נוחות לדיירים, שיהנו מקרבה לתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה, דבר שיאפשר התניידות נוחה לכל מטרופולין גוש דן, זאת בנוסף לשטחי מסחר, ומבני ציבור.
דוניץ-אלעד נכנסה כשותפה לפרויקט בדצמבר 2023, כשחתמה על הסכם עם קבוצת מורפוזיס יזמות נדל"ן בע"מ - חברה פרטית בבעלות מר גדעון תדמור, לרכישת 40% מזכויותיה והתחייבותה של מורפוזיס ביחס לפרויקט ולשיתוף פעולה בו.
עו"ד עופר פרייליך ועו"ד רן אמיר ממשרד עורכי הדין מיתר ייצגו את דוניץ אלעד בעסקה, עו"ד אבי ארד ועו"ד ארנון כהן ממשרד גולדפרב זליגמן ייצגו את מורפוזיס בעסקה ועו"ד הדיירים עידן הררי.
רונן יפו, מנכ"ל אחים דוניץ בע"מ, מסר: "אנו רואים בפרויקט נחל הבשור המשך ישיר לפעילות החברה בעיר תל אביב-יפו, זאת בהמשך למתחמי ההתחדשות העירונית הגדולים אותם אנו מפתחים, בראשם "פארק תל אביב" בשכונת הארגזים המתחדשת, פרויקט " יפו- תל אביב" שבונה חברה יחד עם החברות צמח המרמן ולווינשטיין, ברחוב נס לגויים- במתחם מכבי יפו הישן  וזאת בנוסף לפרויקטים של החברה שנמצאים בשלבי תכנון שונים בדרך השלום, ברחוב אלנבי ושדרות רוטשילד".
עוד הוסיף יפו כי "המתחם החדש יביא להגדלת צבר הדירות שברשות החברה ולגידול היצע יחידות הדיור בעיר וכן הוא יאפשר לנו להמשיך ולפעול בהתאם לאסטרטגיית החברה - השקעה ופיתוח מתמחי מגורים גדולים ואיכותיים באזורי הביקוש של מדינת ישראל". 
גדעון תדמור, קבוצת מורפוזיס יזמות נדל"ן, סיפר: "אני שמח מאד על הצטרפות דוניץ-אלעד, על יכולותיה הייחודיות והמרשימות, כשותף לפרויקט, המהווה חלק מהחזון של עיריית תל אביב להתחדשות עירונית . אני משוכנע כי יחד עם דוניץ-אלעד נקים פרויקט יוצא דופן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה