נדל"ן ותשתיות

אפריקה ישראל מסכמת שנה: 426 הסכמי מכר ליחידות דיור ב-960 מיליון שקל

מלבד הסכמי המכר, באפריקה ישראל מגורים מדווחים גם על 584 בקשות רכישה בשנת 2020, 127 מהן בפרויקט היוקרה DUO תל אביב בחודש וחצי האחרון בלבד ובהיקף כולל של כ- 652 מיליון
יהודה לוינגר | 
פרויקט DUO הדמיה (צילום 3Division)
אפריקה ישראל מגורים (AFRE) הציגה הבוקר (רביעי) נתוני מכירות מרשימים: במהלך השנה החולפת התקשרה החברה בהסכמי מכר ביחס ל- 426 יחידות דיור באתרים שונים של פרויקטים של קבוצת החברה, בהיקף כספי כולל של לא פחות מ- 940 מיליון שקל.
בדו"ח שהוגש לבורסה, הוסיפו באפריקה ישראל גם נתונים בקשות לרכישה ביחס ל- 158 יחידות דיור באתרים שונים של פרויקטים של קבוצת החברה, בהיקף כספי כולל של כ-723 מיליון שקל. מתוך אלה, 127 בקשות בפרויקט היוקרה DUO Tel Aviv שבמתחם סמל דרום, בו מחזיקה החברה בכ-52% מהזכויות, בהיקף כספי כולל של כ- 652 מיליון שקל. הישג יוצא דופן בהתחשב במחיר הגבוה של הדירות בפרויקט ובמשך הזמן הקצר של כחודש וחצי בו שווקו יחידות אלו. 
פרויקט DUO Tel Aviv, פרויקט היוקרה של אפריקה ישראל מגורים, ממוקם במפגש הרחובות אבן גבירול, ארלוזרוב ובן סרוק בתל אביב. מדובר באחד הפרויקטים המשמעותיים שצפויים לקום בישראל השנים הקרובות, שיכלול צמד מגדלים בני 50 קומות ובהם 668 יחידות דיור בנות 2-5 חדרים ופנטהאוזים בקומות הגבוהות. בימים אלה הפרוייקט נמצא בשלבים מתקדמים של עבודות דיפון וחפירה וצפוי לצאת למכרז קבלן ראשי במהלך השנה, בהיקף של כמיליארד שקל.
בחלק הצפוני של מתחם סמל, במפגש הרחובות ז'בוטינסקי, אבן גבירול ובן סרוק, צפוי לקום מתחם מגורים נוסף בו בניין בן כ-50 קומות לצד בניין מרקמי בן כ-9 קומות, כשחלק אפריקה ישראל מגורים במתחם זה יעמוד על כ-65%. 
דן גינגיס, סמנכ"ל השיווק באפריקה ישראל מגורים מסר כי "העובדה שאנו יכולים היום  לדווח  על 127 בקשות ליחידות דיור בפרויקט יוקרה שבוצעו בזמן כה קצר, מוכיחה  פעם נוספת כי תכנון מוקפד, בנייה איכותית, דבקות בלתי מתפשרת בסטנדרטים גבוהים, בטחון אישי, מיקום מנצח, עיצוב אלגנטי בשילוב הנדסת אנוש חכמה, ושירותים נלווים - כל אלה גורמים לפרוייקטי אפריקה ישראל מגורים להיות כה מבוקשים, לאורך שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה