נדל"ן ותשתיות

שלוש שנים אחרי ההכרה: אושרו מתחמי השגרירות האמריקאית בירושלים

עיריית ירושלים אישרה  שני מתחמים עבור השגרירות האמריקאית בבירה בשטח של 110 מ''ר. ראש עיריית ירושלים: "זהו רגע היסטורי ומרגש המתרחש על רקע השינוי המדיני שאנו חווים בימים אלה עם הסכמי השלום המבורכים
ארנולד נטייב | 
עיריית ירושלים (צילום דוברות)
עיריית ירושלים אישרה היום (רביעי) שני מתחמים עבור השגרירות האמריקאית בבירה. התוכניות מציעות שני מתחמים דיפלומטים: הראשון הוא הרחבת המתחם הקיים  בשכונת ארנונה לגודל של 50 אלף מ"ר והשני הוא במתחם אלנבי, הממוקם בין הרחובות חנוך אלבלק, דניאל ינובסקי ודרך חברון בגודל של 60 אלף מ"ר.
בעירייה מציינים כי בכל הנוגע למלון דיפלומט, ובסיכום עם נציגי השגרירות, הוחלט כי המבנה לא יפונה עד למציאת פתרון ראוי לדיירי המבנה. מספר הקומות מותאם למדיניות התכנון לשכונות הצמודות.
כזכור,העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים הגיעה בעקבות הכרת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירושלים כבירה הישראלים בדצמבר 2017. בפברואר 2018 הודיעה מחלקת המדינה האמריקאית כי השגריר יעבור לקונסוליה האמריקאית שנמצאת בירושלים.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "זהו רגע היסטורי ומרגש המתרחש על רקע השינוי המדיני שאנו חווים בימים אלה עם הסכמי השלום המבורכים. אני סבור כי הצעד הנוסף של העצמת מתחמי השגרירות בירושלים, והמשך העברתה לבירה היא סנונית ראשונה לנציגויות נוספות שיעתיקו את מקומן לבירה. השגרירות  במתחם אלנבי, צפויה להיבנות על ציר הרכבת הקלה ולהגביר את פיתוחה של העיר למען תושביה, וזאת בהמשך לתכנית האב בתלפיות שאושרה זה מכבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה