נדל"ן ותשתיות

פרויקט התחדשות עירונית נוסף: חברת הבת של הכשרת היישוב קיבלה היתר בנייה ברחוב ליסין בת"א

במסגרת הפרויקט, תקים החברה ברחוב ליסין 23 ת"א, בניין בן 7 קומות הכולל 17 יחידות דיור מרווחות. קבוצת הפניקס תעמיד את המימון לפרויקט בהיקף של 117 מיליון שקל. במסגרת פעילותה, מקדמת החברה גם הוצאת היתר בפרויקט ברחוב דה-האז
 
כפיר אדר | 
הדמיית הפרויקט (צילום באדיבות הכשרת הישוב)
קבוצת הכשרת הישוב ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום הייזום למגורים וההתחדשות העירונית. חברת-הבת, הכשרת הישוב התחדשות עירונית, דיווחה כי הוועדה לתכנון ובנייה בת"א העניקה היתר בנייה לפרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב ליסין 23, ת"א. הפרויקט, הממוקם במיקום אטרקטיבי בצפון ת"א, ישתרע על שטח של כ-4,100 מ"ר, והוא כולל בניין בן 7 קומות ובו 17 יחידות דיור.
מדובר בפרויקט בוטיק שתוכנן ועוצב עם מפתחי חלונות גדולים במיוחד המעניקים לבניין נראות יוצאת דופן ומרחב מגורים דירתי מואר וגדול. הדירות, בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, מתוכננות תוך הקפדה על איכויות בנייה ברמה גבוהה ביותר. דיירי הפרויקט יוכלו ליהנות מנגישות לתחנת הרכבת של ת"א-ארלוזורוב, הממוקמת במרחק הליכה קצר מהפרויקט. תחילת ההקמה צפויה להתחיל ברבעון השני של 2021.
לפני מספר חודשים דיווחה הכשרת הישוב התחדשות עירונית כי חתמה עם הפניקס חברה לביטוח על הסכם למימון הפרויקט בהיקף של 117 מיליון שקל. בימים אלו הכשרת הישוב מקדמת פרויקטים בהיקף של למעלה מ-10,000 יח"ד בערים שונות באזורי ביקוש ברחבי הארץ: תל-אביב, חולון, נס ציונה, רחובות, יבנה, קריית-ים, רמלה ועוד - מרביתם פרויקטי פינוי בינוי בהיקף של  מאות עד אלפי יחידות דיור בכל פרויקט.
במקביל, החברה שוקדת על מילוי התנאים לקבלת היתרי בניה בפרויקט דה האז בתל אביב הצפוי להתקבל השנה, ובפרויקטים נוספים. בנובמבר האחרון החלה הכשרת הישוב לבצע את השלב הראשון בפרויקט "פיכמן" בהיקף 235 יחידות דיור, פרויקט הפינוי בינוי הראשון בחולון, בסמוך לתחנת הרכבת הקלה המתוכננת שם.
הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל ובפולין - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; וכן ייזום פרויקטים למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה