נדל"ן ותשתיות

סקר מיוחד: התנהגות רוכשי הדירות מפרוייקטים חדשים

סקר מיוחד של חברת HOMECONNEX בקרב רוכשים של פרוייקטים חדשים ברחבי הארץ. 70% מרוכשי הדירות החדשות ישדרגו את המטבח. הרוכשים מוציאים בממוצע  100 אלף שקל על שדרוג הדירות
מערכת ice | 
דירות (צילום גילי יערי פלאש 90)
חברת הומקונקס ערכה סקר בקרב אלפי רוכשים בעשרות פרויקטים חדשים ברחבי הארץ, הסקר בחן את התנהגות הרוכשים של דירות חדשות. הממצאים העיקריים: רוב הרוכשים מחליפים את המטבח הסטנדרטי, עלייה ברכישת מכשירי החשמל.
כ-70% מרוכשי הדירות בישראל ישדרגו את המטבח הסטנדרטי של הקבלן בדירות החדשות. ממצאים נוספים מראים כי הקורונה לא ממש השפיעה לרעה על שינויי הדיירים בפרויקטים חדשים וכי הרוכשים מוציאים בממוצע כ-100 אלף שקל על שדרוג הדירות החדשות שקנו (נבדקו דירות 4 חדרים) גם בתקופת המשבר. חוץ מהשדרוגים, הרוכשים מוציאים כ-70 אלף שקל בממוצע על רכישות מוצרים שלא נכללים במפרט הטכני שהם מקבלים מהקבלן. בתקופת הקורונה נרשמה עלייה של 11% ברכישות אלה – בעיקר מוצרי חשמל.
היבט שהקורונה כן השפיעה עליו באופן ישיר – הוא תשלומי המשכנתא. בחודשים הראשונים של המשבר בנק ישראל אפשר לנוטלי המשכנתאות לדחות את תשלומי המשכנתא החודשיים לתקופה של שישה-תשעה חודשים, ולפי הסקר כ-17% מהנשאלים אכן דחו את התשלומים.
מנכ"לית הומקונקס, קרן ביטון אמרה כי: "מערכת HOMECONNEX מכניסה לענף הנדל"ן חדשנות וטכנולוגיה שלא היו בו עד היום. הענף נחשב למסורתי ולא כל כך מתקדם מבחינה טכנולוגית, ואת זאת בדיוק אנחנו מכוונים לשנות. המערכת מציעה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתקשורת בין יזם לדייר, מייעלת את תהליך הרכישה וריהוט הדירה עבור הרוכשים, וליזם היא מסייעת לספק שירות מלא ואיכותי ללקוח, ובמקביל להמשיך בעבודות הבנייה ולהתמקד במסירת הדירות לשביעות רצון הרוכשים ללא 'רעשי רקע' ועיכובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה