נדל"ן ותשתיות

פרוייקט הריסה ובניה מחדש אושר במתחם נגבה ברמת גן

חברת בית וגג  קיבלה היתר בנייה לפרוייקט הריסה ובנייה מחדש במתחם נגבה ברמת גן. הפרוייקט "תל חי 17" בן 9 קומות עם 8 דירות על חשבון בניין 3 קומות שבו יש 6 דירות. הדיירים הוותיקים יקבלו  דירה חדשה בבניין
אביחי דלאל | 
תל חי 17 (צילום יחצ)
הוועדה המקומית לתכנון ובנייה אישרה היום (ראשון) היתר בנייה לפרוייקט "תל חי 17" של חברת "בית וגג". הפרוייקט הוא פרוייקט של הריסה ובנייה מחדש: בניין ותיק בן 3 קומות ובו 6 דירות יהרס ובמקומו יקימו חברת בית וגג והקבלן ג.נ איכות פרויקטים בע"מ פרוייקט בן 9 קומות מעל קומת הקרקע עם 18 דירות. הפרוייקט  יכלול בתוכו דירות בנות ארבעה חדרים בשטח של כ-100 מ"ר ודירת גן בת שלושה חדרים בשטח של כ-90 מ"ר ופנטהאוז בן חמישה חדרים בשטח של כ-138 מ"ר. 
לפי ההסכם עם הדיירים הוותיקים של הבניין, ששת הדיירים  יקבלו דירות חדשות במגוון קומות הבניין. הדירה החדשה תהיה גדולה ב- 15 מ"ר מהדירה הישנה אותה הם מוסרים. הדיירים יקבלו גם חניה פרטית לכל דירה, ומרפסת שמש בגודל 12 מ"ר. היזם ישווק 12 דירות חדשות בבניין, כאשר מחירה של דירת 4 חדרים בשטח של כ- 100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת יהיה החל מ-2.410 מיליון שקל בקומה הנמוכה. כזכור, מתחם נגבה משנה עכשיו את פניו ומלא בפרוייקטים חדשים של תמ"א והתחדשות עירונית. חידוש הבניינים בין היתר הביא למגמת עליית מחירים בשנים האחרונות.  בשנה האחרונה על פי נתוני רשות המיסים עלו מחירי הנדל"ן בשכונה בכ-11.5% .
עירית מעייני, מנהלת מח' שיווק בית וגג אמרה כי: "היצע מצומצם של קרקעות לבנייה וביקושים גבוהים למגורים במרכז הארץ כמו גם הקרבה לתל אביב הפכו את רמת גן בשנים האחרונות ליעד מועדף לקהלי יעד מגוונים החל ממשפחות צעירות ומשפרי דיור ועד למשקיעים חלקם בני העיר וחלקם מגיעים מערים סמוכות ומאזור השרון והשפלה במטרה להתקרב אל המרכז. לזה יש להוסיף מחירים נמוכים מגבעתיים ומתל אביב הן עבור רכישת דירות ובמיוחד בהשכרתן וכן עליית מחירי הקרקעות שהביאה לכך שברמת גן מתקיימת פעילות גבוהה של התחדשות עירונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה