נדל"ן ותשתיות

בכמה נמכר הפנטהאוז בפרויקט של יורו ישראל בראש העין?

יורו ישראל סיימה את מכירת פרוייקט הדירות "יורו בראש העין". הפרוייקט כולל שלושה בנייני בוטיק בני 5  קומות ו-47 דירות. הפנטהאוז נמכר ב-2.73 מיליון שקל. השכונה החדשה תכפיל את אוכלוסיית העיר?
מערכת ice | 
פרויקט יורו בראש (צילום איטה זמר)
חברת יורו ישראל סיימה היום (ראשון) את מכירת הדירות בפרויקט "יורו בראש העין" בשכונת פסגות אפק בראש העין הכולל 47 דירות. כשהדירה האחרונה שנמכרה היא פנטהאוז בן 5 חדרים המשתרע על קומה שלמה. שטחו 132 מ"ר עם מרפסת ענקית של 250 מ"ר, כולל 2 חניות ומחסן. הפנטהאוז נמכר תמורת 2.73 מיליון שקל, לאכלוס מיידי.
 כזכור, פרויקט "יורו בראש העין" כולל 3 בנייני בוטיק בני 5 קומות בלבד עם 47 דירות וחניון תת קרקעי. תמהיל הדירות כולל דירות 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. פסגות אפק היא שכונת ענק הצפויה להכיל כ-15,700 דירות. השכונה הולכת ומוקמת בימים אלה על הגבעות שבדרום-מזרח ראש העין. בסופו של התהליך צפויה השכונה להגדיל את אוכלוסיית העיר מכ-40 אלף כיום לכ-100 אלף איש בעוד כעשור. רוב הבניה בשכונה היא בבניה רוויה, והיא צפויה לכלול מרכז מסחרי, גני ילדים, בתי ספר יסודי, חטיבות ביניים, תיכון ועוד מוסדות ציבור. 
עפרה חדד, סמנכ"לית ומבעלי חברת יורו ישראל אמרה כי: "שכונת פסגות אפק צפויה להכפיל את אוכלוסיית העיר עם אכלוס של עשרות אלפי תושבים חדשים. כבר עכשיו מאכלסים אותה זוגות צעירים, משפרי דיור ואף הורים שעברו ביחד עם ילדיהם. מדובר באחת ההזדמנויות האחרונות לרכוש דירה במרכז הארץ במחיר שפוי, והביקושים בהתאם. הפרויקט שלנו משך ביקושים הן בקרב זוגות צעירים והן בקרב משפרי דיור שרצו דירות גדולות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה