נדל"ן ותשתיות

ישראכרט מוכרת מחצית מהבניין ברחוב המסגר ב-126 מיליון שקל

ישראכרט שוקלת לעבור לבניין משרדים בבני ברק; השלמת העסקה כפופה לאישור האורגנים של החברה שלא צפויים לעכב אותה
ניצן כהן |  1
רון וקסלר, מנכ"ל ישרכארט (צילום סיון פרג')
ישראכרט ממשיכה בתהליך ההתחדשות ובכוונתה לעבור לבניין משרדים חדש בבני ברק. החברה הייתה אמורה לעבור משרדים לאחר שתמצא קונה למחצית ההביננן שבבעלותה ברחוב המסגר בתל אביב.
אתמול קיבלה החברה הודעה מרוכש פוטנציאלי כי בכוונתו לרכוש את חלקה של החברה בבניין בתמורה ל-126 מיליון שקל. ישראכרט תרשום רווח הון שינוע בטווח של 38 מיליון שקל ל-45 מיליון שקל.
ישראכרט כמו שאר חברות כרטיסי האשראי נמצאת בעיצומה של מהפכה. שוק האשראי החוץ בנקאי נמצא בתחרות עזה בימים האלה וישרכארט, החברה הגדולה בענף, מעוניינת להעמיק את אחיזתה בשוק הזה. באופן עקרוני, שנת הקורונה הביאה לזה שהחברה נאלצה להפריש סכומים גדולים לחובות מסופקים אולם ככל שהכלכלה הישראלית תמשיך להפגין עוצמה, ההפרשה הזו תהפוך מהר מאוד לכרית ביטחון.
באופן עקרוני, ככל שכרית הביטחון של החברה תהיה גדולה יותר והיא תקבל כסף ממימוש נכסים כמו מימוש מחצית הבניין ברחוב המסגר הרי שהיא תוכל לחלק דיווידנדים, מה שיתמוך במניה שסבלה עד לא מכבר מביצועים חלשים בשל החשש מהתחרות ההולכת וגוברת בענף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה של רמאים ושקרנים, מתחזקים על כנפי הגזל
    דודי 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הצרכנים שקוראים תורידו את רמת החיים רק לא לקחת הלוואות, תחיו על פי היכולות שלכם, לא צריך לקנות עד בלי די, תקחו הלוואה מהבנק תסגרו את כל המינוסים ומסגרות אשראי תחלקו את ההלוואה לחמש שנים ותעצרו את הסחף, מהמשכורות תפרישו להלוואה ועם מה שנשאר תחיו ולא מעבר. אגב בהלוואה הגדולה תכניסו גם את מסגרת האשראי בבנק ותמחקו אותה, רק ככה תעצרו את הדליפות התקציביות ותתחילו לנשום ולהרגע. ביום שתבצעו את המהלך פתאום תרגישו שאתם רואים את צבע העצים את צבע השמים תהנו מהיום שלכם, ותשכחו מאוכלי הנבלות שגוזלים אתכם אחים אהובים שלי
    סגור