נדל"ן ותשתיות

הסכם הגג באשדוד יצא לפועל, אלקין: "דוגמה להצלחת התמ"א"

בעיר יש כיום 30,000 יחידות דיור שייבנו תחת הסכם הגג, והוקמה מנהלת התחדשות עירונית כדי להתמודד עם אלפי יחידות הדיור אלקין: "העיר היא הדוגמה להצלחת התמ"א בהתאם למדיניות וליוזמות הממשלתיות להתחדשות"
אריאל נוי | 
חבר המועצה עו״ד אלכסנדר אוברפלד, סגן ראש העיר אלי נכט, שר השיכון והבינוי זאב אלקין (צילום אלכס ודיאנוב)
השבוע סייר שר השיכון והבינוי זאב אלקין באשדוד ברובע יג׳, להוציא לפועל לשיווק את הקמת מתחם מגורים ברובע יג׳ הכולל 440 יח"ד במסגרת הסכם הגג שנחתם לפני 4 שנים לבניה רוויה בתוספת שטחי מסחר ותעסוקה למטרת השכרה לטווח ארוך למשך 20 שנה.
הפרויקט יבנה כאמור ברובע י"ג והוא כולל 440 יחידות דיור להשכרה, שטחי מסחר ומבני ציבור. מדובר בתכנית מתחם הצעירים "בית ואופק" ברובע י"ג וממוקם מצפון לרחוב המלך שלמה, מדרום לרחוב יצחק רבין, ממערב שדרות בני ברית. הפרויקט, שייבנה במסגרת הסכם הגג באשדוד, כולל 440 יחידות דיור בנות שניים ושלושה חדרים, אשר ייועדו להשכרה וכולל ארבעה מגדלים בני 22 קומות כל אחד, אשר ייבנו מעל ל-6 קומות שייועדו למסחר, תעסוקה, שירותים ציבוריים ובנייה למגורים.
באשדוד נשבר שיא של אישורי בנייה בהתחדשות עירונית. בראיון ל-ice  סיפר סגן ראש העיר אשדוד אלי נכט כי בממשלה אישרו שהעיר אשדוד מובילה במספר הפרויקטים של התחדשות עירונית בתוכם פינוי בינוי ותמ"א 38. כמו כן עתידות להיבנות בעיר 30 אלף יחידות דיור במסגרת ההסכם. לשם כך הקימו באשדוד את 'מנהלת התחדשות עירונית אשדוד'. את ראש מינהלת הסכם הגג באשדוד מוביל אייל דוידוביץ. כל זאת כחלק מחזון של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לאפשר לזוגות צעירים לקנות דירה ולהישאר בעיר.
השר אלקין ציין בטקס החתימה שאשדוד הפכה להיות מודל ודוגמה לכל מה שקשור לנושא התחדשות עירונית: "אשדוד הפכה להיות הדוגמה לערים בהם יש מספר שיא של בנייה התחדשות עירונית מואצת. אשדוד היא הדוגמה להצלחת התמ"א בהתאם למדיניות וליוזמות הממשלתיות להתחדשות עירונית"
נכט הוסיף: "אני שמח שיש על מי להישען בממשלה שלנו, על מנת להתגבר על מכשולים ביורוקרטיים ולקדם את הבנייה בעיר, תוך מתן דגש לדיור עבור זוגות צעירים, הסכם הגג, התחדשות עירונית ועוד. מודה לראש העיר על הרצון להיטיב עם הזוגות הצעירים בעיר ולהמשיך לפעול למען פיתוחה של העיר ״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה