נדל"ן ותשתיות

מודל דירה להשכיר מגיע לאילת, זו החברה שזכתה במכרז

החברה הממשלתית לדיור, רמ"י ומשרד הבינוי והשיכון הודיעו על זכייה במכרז דירה להשכיר בעיר אילת עבור 40 מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט ייבנו 140 יחידות דיור 
שירה יום טוב |  1
דירה להשכיר אילת (צילום 3DDESIGN)
החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה - דירה להשכיר, רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי השיכון הודיעו על זכייתה של קבוצה בהובלת חברת עץ השקד במכרז להקמת פרויקט לשכירות ארוכת טווח בשכונת שחמון באילת. את התכנית קידמה, ערכה ושיווקה חברת דירה להשכיר. הקבוצה בהובלת חברת עץ השקד תשלם על הקרקע כ-40 מליון שקלים כולל עלויות פיתוח
דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים לדיור בשכירות ארוכת טווח, זאת בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו מר אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יח"ד הדיור להשכרה ארוכת טווח כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור.
הפרויקט בשכונת שחמון 11 באילת, הינו הפרויקט הראשון במודל "דירה להשכיר" בעיר ואותו תקים קבוצה בהובלת חברת עץ השקד. דירה להשכיר קידמה את תכנון המתחם שכלל בתחילה 70 יח"ד, וכעת לאחר שינוי תיכנוני להעצמת זכויות ותוספת יח"ד יכלול המתחם 140 יח"ד. כלל יחידות הדיור בפרויקט מיועדות להשכרה ארוכת טווח לתקופה של 15 שנה, כאשר 25% מכלל יחידות הדיור בפרויקט ישווקו במחיר מופחת לזכאים (בהגרלה). המתחם בשל שטח כ- 17,500 מ"ר ויכלול בניה רוויה בגובה של 4-6 קומות הכוללת בין היתר דירות גן וגג. 
במסגרת מכרזיה, דירה להשכיר קובעת את מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. הקבוצה בהובלת חברת עץ השקד הזוכה במכרז, תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים, באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר. בדומה לפרויקטים הנוספים של דירה להשכיר, ייהנו הדיירים בפרויקט זה מיציבות, וודאות לגבי תקופת השכירות הארוכה ודמי השכירות. כמו כן, מדובר בדירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך.
פרויקט זה מהווה בשורה לתושבי העיר אילת ומצטרף לשורת השיווקים המוצלחים במודל  "דירה להשכיר" מתחילת השנה העומדים על 5,000 יח"ד. במהלך 2021 הושלמו מכרזים לדיור להשכרה ארוכת טווח בהיקף של למעלה מ- 3,500 יח"ד.
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין התייחס לפרויקט ואמר, "משרד הבינוי והשיכון ימשיך לפעול לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור בתחום הדיור להשכרה ארוכת הטווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל. הפרויקט באילת הוא פרויקט מוצלח המהווה בשורה לתושבי העיר״.
מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: " אני מברכת את העיר אילת על חלקה במהפכת הדיור בשכירות המוסדית ארוכת הטווח בישראל. ראש עיריית אילת, אלי לנקרי התייחס גם הוא ואמר, "אנו שמחים להרחיב את המענים למתן פתרונות דיור לתושבי העיר ובמיוחד לזוגות צעירים. זה המקום להודות לרמ"י, למשרד הבינוי והשיכון ולדירה להשכיר. תנופת הבינוי באילת מלמדת על האמון של היזמים והמשקיעים בעיר ואנו שמחים על כך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה נרשמים (ל"ת)
    עזרא 09/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור