נדל"ן ותשתיות

יובלים נכנסת לתחום המרלו"גים בהשקעה של 560 מיליון שקל

תחום המרלו"גים הוא אחד התחומים החמים בעולמות הנדל"ן המניב; אלמוגים וחברת יוקה רוכשו קרקע באזור התעשיה סגולה כדי להקים מרלו"ג שישווק ביחידות קטנות למשתמש הקצה
ניצן כהן | 
איציק ברוך, בעלים של קבוצת יובלים (צילום כפיר זיו)
קבוצת יובלים שבבעלות איציק ברוך, נכנסת לעולם המרלו"גים (המרכזים הלוגיסטיים). יובלים למעשה נכנסת לתחום חדש מאחר ועיקר פעילותה, עד כה, בתחום יזמות הנדל"ן למגורים המסחר והמשרדים.
יובלים וקבוצת יוקה פארק הקימו שותפות חדשה ורכשו מגרש באזור התעשיה סגולה בפתח תקווה, בשטח של כ- 22 אלף מ"ר ברוטו , בתמורה ל 165 מיליון שקל. בכוונת השותפות לפעול להקמת מבנה לוגיסטי בן 5-6  קומות, בשטח כולל של כ- 80 אלף מ"ר ברוטו, מתוכם כ 65 אלף מ"ר לשיווק. ההשקעה הכספית הכוללת בפרויקט מוערכת בכ-560 מיליון שקל.
הפרויקט יחולק ליחידות של כ-200 מ"ר וישווק למשתמשי קצה ולמשקיעים. הפרויקט הוא בפועל פרויקט תעשייה בהיקף גדול המיועד לשימושים מעורבים של מסחר, לוגיסטיקה ותעשיה קלה אשר נבנה בקומות עם רמפות וגישה לרכבים.
המגרש הנרכש ממוקם ברחוב גליס במרכז אזה"ת סגולה בפתח תקווה, ובשונה ממבנים לוגיסטיים קלאסיים שנבנים בקומה אחת או בשתי קומות, מדובר במבנה רב קומתי, כשניתן יהיה להגיע לכל קומה ולכל יחידה עם משאיות ורכבים באמצעות רמפות. ההערכה היא כי השטחים ימכרו במחיר של 10-17 אלף שקל למ"ר, בהתאם לשטח היחידה ולקומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה